Sitemizde şuan toplam 7323 film bulunmaktadır.

Pasifik Savaşı 1 izle

144

Elysium Yeni Cennet izle
Beyin Adam izle

81.069
Film Bilgileri 6 sene önce eklendi
Pasifik Savaşı 1 izle

Kategori: 2013 Filmleri, Aksiyon Filmleri, Bilim Kurgu Filmleri, Macera Filmleri, Tavsiye Filmler

Yapım: 2013

IMDB Puanı: 6.9

Yönetmen: Guillermo del Toro

Oyuncular: Idris Elba, Charlie Hunnam, Rinko Kikuchi

Film Konusu: Pasifik Savaşı 1 izle, Pasifik Savaşı 1 full izle, Pasifik Savaşı 1 türkçe dublaj izle, Pasifik Savaşı 1 hd izle, Günümüz dünyasında teknolojinin gelişmesiyle ve bunun akabinde doğal afetlerinde artması pek rastlanır bir olay değildir. denizlerden bazı yaratıkların çıkması insan hayatını riske sokmasıyla devletler birleşerek tüm dünyayı tehdit eden bu durumu engellemek için bütün silahlarını paralarını teknolojik ne varsa çözüm için kullanacaklardır. Kaijuları önlemek için insanların özel yaptığı silahlar kullanılacaktır.

Etiketler:

Yorumlar Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Pasifik Savaşı 1 izle” filminde 66 Yorum bulunuyor.
  1. evsane - 10 ay önce demiş ki:

    habiden gerçek duyadada olsa 10 numara olurdu aq

  2. bazuzaga - 1 sene önce demiş ki:

    neden böyle şeyler gerçek dünyada olmuyor 😀

  3. fevzi gören - 1 sene önce demiş ki:

    benim adım rally

  4. hadi be ordan - 2 sene önce demiş ki:

    gercekten hadi be ordan cunki cok guzel filmdi 2.si cikicak biliyorum bu yill. Ama cabuk ciksin cok bekletmesin

  5. dsasad - 2 sene önce demiş ki:

    ben olsam sonunda karıyı çatır çutur skrdm makinanın içinde

  6. fr0zejnhg43 - 2 sene önce demiş ki:

    internetim çok hızlı ve oyunlarda 10 ping alıyorum ama site yavaş 1 saatte 1 part bitti

  7. emre - 4 sene önce demiş ki:

    On Numara film ellerinize sağlık

  8. xmetin - 4 sene önce demiş ki:

    arkdşalar hayatımdan izledim en guzel bir şeydi

  9. ömer gegöz - 4 sene önce demiş ki:

    acayip güzel

  10. Mustafa - 4 sene önce demiş ki:

    Çok güzel film olmuş

  11. bahar - 4 sene önce demiş ki:

    lütfen yardımcı olurmusunuz filmi izliyodum 3. part da takıldı açılmadı şimdi hiç bir partı açılmıyor hiç bir sitede de açılmıyo … sorun ne anlayamadım bir türlü

  12. ömer kalburcu - 4 sene önce demiş ki:

    evet mükemmel bir film çok sağlam. seyrederken göz kirpma yeteneğimi kaybediyordum nerdeyse…..teşekkürler ömer kalburcu izmir bozyaka

  13. ersin - 4 sene önce demiş ki:

    oğlumla beraber filmi çok beğendik.

  14. nizo - 5 sene önce demiş ki:

    güzel

  15. ömer - 5 sene önce demiş ki:

    güzel

  16. tolga - 5 sene önce demiş ki:

    admin bu reklamlar ne be butun sıteler batık malesef

  17. yağız - 5 sene önce demiş ki:

    güzel zlemeye değer

  18. saliha - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzeldi bu 3. izleyişim ve bıkmadan izliyorum vede hiçbirsorun yok 🙂

  19. halil - 5 sene önce demiş ki:

    bence super bir flim tekrar izlemek istiyorum

  20. mustafa kanıcı - 5 sene önce demiş ki:

    bence mükemmel bir filim aslında gerçekte böyle olmasa da çok gerçekçi

  21. sa - 5 sene önce demiş ki:

    MÜKEMELLİK ÖTESİ BİR FİLİM HERKESE TAVSİYE EDERİM

  22. ömer - 5 sene önce demiş ki:

    İdare eder

  23. mehmet can - 5 sene önce demiş ki:

    abı filmi6 ızliyesım film cok guzel

  24. enes emre - 5 sene önce demiş ki:

    inanılmaz örümcek adam 2 den sonra izlediğimen iyi film

  25. Afo - 5 sene önce demiş ki:

    Film gerçekten güzel. İzlemeyi düşünen arkadaşlarıma tavsiye ederim. He bu arada Kaju fıstığı yiyerek izlemeyin bulantı yapıyor 😀

  26. alper - 5 sene önce demiş ki:

    dünyanın en iyi filmi

  27. islam - 5 sene önce demiş ki:

    muthis bi film izlemelisiniz

  28. nisa - 5 sene önce demiş ki:

    bu film sayesinde bilim kurguyu dahada çok sevmeye başladım emeği geçen herkeze çok teşekkürler çok güzel bir film

  29. akın - 5 sene önce demiş ki:

    admin kardeş çok iyi bu

  30. Simurg ARES - 6 sene önce demiş ki:

    Harika bir film paylaşım için teşekkürler admin ..

  31. berkem - 6 sene önce demiş ki:

    bana bilim kurgu filimi önerirmisiniz mesela jumper gibi böyle sihir filan tarzı

  32. tuna - 6 sene önce demiş ki:

    kajuyu beztetişleri çok ii

  33. mucella - 6 sene önce demiş ki:

    süber arkadaşlarama erkekler için degil. kızlar için.

  34. murathanm - 6 sene önce demiş ki:

    Guzel bi film ama harika filan da denemez. Yine de guzel tavsiye ederim

  35. Diyar - 6 sene önce demiş ki:

    Hayatımda izlediğim en güzel filmlerden biriydi işte macera filmi arıyorsanız bu fildir tek kelimeyle izlediğim en güzel fim

  36. BURAK - 6 sene önce demiş ki:

    abi süper yaaaaa olağanüstü bir film gerçekten robotun biri çok tipsiz olmamış

  37. tolga - 6 sene önce demiş ki:

    çok güzel lan

  38. SERCAN - 6 sene önce demiş ki:

    arkadaslar cok basarılı bir film izlemenizi tavsıye ederım emeklerınize saglıkk

  39. emrah - 6 sene önce demiş ki:

    abıı cok ıı yaa:D

  40. Yavuz - 6 sene önce demiş ki:

    Bence dahacok böyle fılım lerın yapılması cok ıyı olur

  41. gül - 6 sene önce demiş ki:

    çok güzel filmdi.çevre temizliğine dikkat çekiyor.kirlilikten oluşuyordu yaratıklar.

  42. ZEKİ - 6 sene önce demiş ki:

    1 2 4 PART COK GUZEL

  43. n ASLAN - 6 sene önce demiş ki:

    GUZEL

  44. zeki - 6 sene önce demiş ki:

    Çok iyi

  45. Murat - 6 sene önce demiş ki:

    süper ötesi bir filim bilim kurgu dediğin böyle olur işte

  46. sukru - 6 sene önce demiş ki:

    admin emeğine sağlık. film harkulade teşekkürler.

  47. furkan12 - 6 sene önce demiş ki:

    ya 1. part açılmıyo yardım edin nasıl açıcam

  48. ali - 6 sene önce demiş ki:

    fena bir film değil ama baydı biraz zoraki izledim bilim kurgu film ve dizi hayranıyım senaryo daha iyi olabilirdi

  49. emircan - 6 sene önce demiş ki:

    süper bir şey fena 😀

  50. alp - 6 sene önce demiş ki:

    Note 3 kullanıyorum nasıl tam ekran yapıcam sağ altta bi kare var küçük ona tıklıyorum olmuyor

    • admin - 6 sene önce demiş ki:

      alp ekranın en sağındakini tıkladığın zaman büyür sadece ortadaki play tuşuna bas bekle.

  51. Doğukan - 6 sene önce demiş ki:

    bende güzeldi ve aksion doluydu ses müzük çok güzel yalnız 😀

  52. Emre - 6 sene önce demiş ki:

    süpper film.

    5,6,7. partlar alt yazılı

    • admin - 6 sene önce demiş ki:

      partlar düzeldi arkadaşlar.

  53. ramazan - 6 sene önce demiş ki:

    part 4 kadar türkçe gerisi türkçe alt yazi

  54. Okan - 6 sene önce demiş ki:

    fevkaladenin fevkinde bir film.3.partı full altyazılı izledim ilgilenirseniz fena olmaz

  55. vual - 6 sene önce demiş ki:

    acılmayan partlar var ayarlaya bilirmisiniz

    • admin - 6 sene önce demiş ki:

      partlar yenilendi.

  56. tarık - 6 sene önce demiş ki:

    süper bir film tavsiye ederim

  57. admin - 6 sene önce demiş ki:

    Türkçe Dublaj olarak yenilenmiştir.

  58. arzu - 6 sene önce demiş ki:

    acayip güzel

  59. aslan - 6 sene önce demiş ki:

    cok güzel bi filmdi amın elıne saglık begenıyle ızledm .. tşkler .

  60. mithat - 6 sene önce demiş ki:

    son zamanlarda çıkan en iyi bilim kurgu filmlerinden biriydi emegi gecenlere çok teşekkürler…

  61. furkan - 6 sene önce demiş ki:

    hayatımda izlediğim en iyi film tavsiye ederim

  62. ferhat - 6 sene önce demiş ki:

    admin fazla agır

  63. admin - 6 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar ufak bir not verim filmin altyazılısı ve türkçe dublajı hangisi çıkar çıkmaz en kısa zamanda yükleyeceğim şu anda orjinaldir. Teşekkür ederim şimdiden.