Sitemizde şuan toplam 7299 film bulunmaktadır.

Logan izle

266

Yedi Yaşam izle
Cezalandırıcı izle

136.066
Film Bilgileri 3 sene önce eklendi
Logan izle

Film Dili

Kategori: 2017 Filmleri, Aksiyon Filmleri, Bilim Kurgu Filmleri, Dram Filmleri, En iyi Filmler, imdb 7+ Filmler, İmdb Top 250, Macera Filmleri, Tavsiye Filmler

Yapım: 2017

IMDB Puanı: 8.1

Yönetmen: James Mangold

Oyuncular: Hugh Jackman, Patrick Stewart, Dafne Keen

Film Konusu: Logan izle, Logan full izle, Logan türkçe dublaj izle, Logan hd izle, yakın bir zaman içerisinde geçen filmde Logan'ın artık eskisi gibi gücü kalmamıştır. Bir çok yeteneği erozyona uğrarken, diğer yandan Alzheimer hastası olan Profesör X iyice unutkan olmaya başlamıştır. Meksika sınırına yakın bir yerde saklanan Charles kendisiyle baş başa kalmıştır. Logan ise bütün dünyadan kaçmaya çalışsa da günün birinde onları bulan Laura ismindeki bir kız bütün huzurunu bozacaktır. Kendisi gibi mutant olan bu kızı, kötü karanlık güçlerinden koruması gerekecektir.

Etiketler:

Benzer Filmler
Ay’da İlk İnsan izle
7.3
3.947 izlenme
Şansımı Seveyim izle
5.0
12 izlenme
Joker izle
8.8
1.553 izlenme
Kötü Tohum izle
6.1
17 izlenme
Primal izle
4.9
41 izlenme
Yorumlar Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Logan izle” filminde 27 Yorum bulunuyor.
  1. a.cavit özcan - 5 ay önce demiş ki:

    zaman yolculuğu sebebiyle olay akışı değişti ( deadpool zaman akışından bahsediyorum 🙂 üzülmeye gerek yok 🙂

  2. WOLVERİNE - 11 ay önce demiş ki:

    çok güzel bir film tavsiye ederim

  3. Emirhan YOBAS - 11 ay önce demiş ki:

    🚬 Y A K T I K 🚬
    Üzdü be Logan

  4. mert - 12 ay önce demiş ki:

    alıycaktım yaa

  5. Yusuf - 12 ay önce demiş ki:

    Çok güzeldi ama x men mezardan çıkarsa sevinirim

  6. muhammed - 1 sene önce demiş ki:

    aga be filmin sonunda bir pençe çikmasını bekledim

  7. Caner can - 1 sene önce demiş ki:

    ışığa dikkat et diyen karakter örnek al dedi orda bir mesaj var sanırım devami için gencleri bıraktı. . kadın olarak donmesi ve babasını canlandirmasi dileğiyle veda

  8. :( - 1 sene önce demiş ki:

    En çok Charles’ı ölümüne ağladım gözlerim şişti resmen

    <3

  9. kurtbeast - 1 sene önce demiş ki:

    beyler dp2 bu evreni sıfırladı merak etmeyin bi şekilde döner

  10. Zagros - 1 sene önce demiş ki:

    Çok güzeldi halal olsun süper filim miş

  11. Ömer Polat - 1 sene önce demiş ki:

    Bende bazı sahnelerde ağlamak istedim ama ağlayamadım çünkü ağlamaktan ağlamayı unuttum 🙁
    <3 Azra <3

  12. stan - 1 sene önce demiş ki:

    filme spoiler veletler
    amacınız ne ?

  13. Hakk - 2 sene önce demiş ki:

    Logan”nin devamini istiyoruzzzzzzzzzzzzz………….
    kabrine dikilen “X” yikmasini istiyoruz…………..

  14. İbrahim - 2 sene önce demiş ki:

    Keşke logan ile x 24’ün kafalarını degistirselerdi belki logan yaşama şansı olurdu başka bedende

  15. Talha - 2 sene önce demiş ki:

    Film çok güzel arkadaşlar izleyin tavsiye ederim

  16. deadpool - 2 sene önce demiş ki:

    ağlattı be

  17. Hondaci - 2 sene önce demiş ki:

    Film süper seriye bakanlar daha iyi anlar. Xman serisi de bitti sanırım bu filmle.?? Admin emeğine sağlık.

  18. Talha - 3 sene önce demiş ki:

    içim yanıyor

  19. Lustural - 3 sene önce demiş ki:

    Bence veda değil beyler bayan wolverine merhaba deyin 🙂 babasının intıkamını alacak bence arkası gelecek… Çünkü söyledi hamurun neysen o olursun!!

  20. İbrahim - 3 sene önce demiş ki:

    Eğer X-Men serisi izliyen biriyseniz şahsen ilkkez ağladığım tek film ben böyle bir film görmedim wolverine veda ettik

  21. umut - 3 sene önce demiş ki:

    orjinali ne zaman gelecek?

  22. TheBoy - 3 sene önce demiş ki:

    Deadpool 2 de görmek isterim şahsen

  23. bora - 3 sene önce demiş ki:

    abi filmin son sahnesi çok dokunaklıydı

  24. Mehmet - 3 sene önce demiş ki:

    Ulan be bir x-man efsanesi de kapandi

  25. umut - 3 sene önce demiş ki:

    bu film korsan çekilmiştir

  26. qehreman - 3 sene önce demiş ki:

    helal sana be kardes nereden buldun bi an once daha yeni cikti sinemalara sasirdim cok tesekkur ederim ellerine emegine saglik

  27. lan ya - 3 sene önce demiş ki:

    ulan son sahne