Sitemizde şuan toplam 6194 film bulunmaktadır.

Yeşil Yol izle

108
( Yüksek Kalite ) Tek Part OpenTek Part Ok.ruTek Part Mail.ruFragmanYorum yap

1 Şans 2 Dans izle
Hayalet Sürücü 2 izle
loading...

93.909
FILM BILGILERI 4 sene önce eklendi
Yeşil Yol izle

Yeşil Yol izle, Yeşil Yol full izle, Yeşil Yol türkçe dublaj izle, Yeşil Yol hd izle, Stephen King'in aynı adlı romanından uyarlanmıştır. 1999 yapımı dram filmidir. John Coffey iki küçük kızı öldürmekten idama mahkum edilmiştir. İri yara bir adam olan JOhn'un bu görünümünün tersine karmaşık iç dünyası ve duygulu olan bu adam doğaüstü güçlere sahiptir. Edgecomb hapishanede infaz baş gardiyandır. Edgecomb'un görevi hücrelerinden alınan mahkumların ölüm odasına kadar olan yeşil yoldan götürmektir.Yıllardır sayısız mahkumla ilgilenmiştir. Ancak hiçbiri John kadar etkilememiştir. Edgecomb, Coffey'e suçlu olup olmadığını sormasıyla aralarında bir konuşma başlar. Coffey'nin hasta olan Edgecomb'u güçleri sayesinde iyileştirmesiyle olaylar gelişmeye başlar. Edgecomb artık mucizelerin olabileceğine inanmaktadır.

Tür: Dram Filmleri, En iyi Filmler, Fantastik Filmler, imdb 7+ Filmler, İmdb Top 250

Etiketler:

BENZER FILMLER
Kodachrome izle
160 izlenme
Slice izle
296 izlenme
Labirent izle
528 izlenme
Madame izle
445 izlenme
Bleach izle
1.511 izlenme
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Yeşil Yol izle” filminde 37 Yorum bulunuyor.
  1. ibrahim - 2 ay önce demiş ki:

    Hayatımda izlediğim filmler arasında anlam ve konu açısından bu kadar güzel bir film izlemedim 3 saat boyunca hiç sıkılmadan izledim keşke daha önceden izleseymişim dedirtti kötü yorum yapanlar -Sokrates ne demiş ne yaparsan yap boş yapma, siz boş yapıyorsunuz hadi eyvallah iyi seyirler 🙂

  2. muşlu - 4 ay önce demiş ki:

    keşke oyuncularla tanışabilsem

  3. muşlu - 4 ay önce demiş ki:

    hiç bu kadar sürükleyici bir flim izlememiştim

  4. kadir kizilkule - 5 ay önce demiş ki:

    bir filmi birden fazla kez sıkılmadan izleyebilenler , siz çok şanslısınız.

  5. Emin - 6 ay önce demiş ki:

    Film duygusal pek çok konuya değinen çok kaliteli bir film 10 saat de olsa izlerim Kötü yorum yapanların daha yaşı kücük film 14+ yas icin

  6. muhammet - 7 ay önce demiş ki:

    yaklaşık 30 kere falan izledim ama bi okadar daha izlerim sıkılmadan harikaa bir film

  7. turgut - 9 ay önce demiş ki:

    bu filme kötü diyenler sanırım uzayda yaşıyorlar… tek kelimeyle muhteşem…

  8. Ho - 11 ay önce demiş ki:

    Ohooooo

  9. DURHAN - 12 ay önce demiş ki:

    TEK KELİMEYLE MUHTEŞEM

  10. helin - 1 sene önce demiş ki:

    Çoooook güzel

  11. Engin Açıker - 1 sene önce demiş ki:

    izlenmeye değer bir film di kötü diyenlere inanamıyorum …. 15…..

  12. bok gıbı fılım - 2 sene önce demiş ki:

    bıraz gercekcı olsaymıs ıımıs bok gıbı anca hayal perest ınsanları etkıler :d

  13. Esra - 2 sene önce demiş ki:

    sene 2017 den selamlar =) süper bi fim kesinlike izleyin amaaa yaaaa sonu hiç olmamışşşş yaaaa

  14. nhtg - 2 sene önce demiş ki:

    tek kelime ile çok saçma bir film boşuna 3 saat harcayıp izlemeyin

  15. jetta1708 - 2 sene önce demiş ki:

    tek kelime BAŞYAPIT

  16. hasan - 2 sene önce demiş ki:

    Ben sanadece bunu anlamadım con neden o iki küçük kızları öldürdü ?????

  17. tugaymiy - 3 sene önce demiş ki:

    senaryo ve kurgu muhteşem filmde cohn cafee gibi dahi. HARİKA BİR FİLM..

  18. süper - 3 sene önce demiş ki:

    ağlatıxccı hakkını verın

  19. İlk defa ağladım - 3 sene önce demiş ki:

    tavsiye ederim çok duygusala bağlıyor ama film in hakkını verelim 5 kez ağladım

  20. ece berkay - 3 sene önce demiş ki:

    ben depresyon ilacı kullanan ve 3 yıl boyunca gözünden tek yaş damlası akıtamayan biriyim.Yemin ediyorum ağladım.Bir film ancak bu kadar film olur.Fevkaladenin fevkinde……

  21. kadir - 3 sene önce demiş ki:

    harika bır fılm emeğınıze sağlık

  22. kadir - 3 sene önce demiş ki:

    süper

  23. musa - 3 sene önce demiş ki:

    İzlediğim en anlamlı en güzel en duygusal mükemmel ötesi bir film.

  24. Esma - 3 sene önce demiş ki:

    Kesinlikle herkesin izlemesi gereken bir film insanları ve insanlığın durumunu anlamak için çok ideal bir başyapıt

  25. şule - 3 sene önce demiş ki:

    tek kelimeyle olağan üstü bir film, insanı büyülüyor gerçekden ve hayatın ne kadar anlamlı oldugunu birkez daha düşündürüyor…

  26. Mavim - 3 sene önce demiş ki:

    Mükemmel bir film’di Gerçekten

  27. abab - 4 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar film gerçekten olağan üstü ama bu tür filmeri seviyorsanız size tavsiyem esaretin bedeli filminide izleyin arkadaşlar sinemada en çok beğenilen filmlerden bir tanesi

  28. Aslıhan Uludağ - 4 sene önce demiş ki:

    Mükemmel bir film izlenmesini tavsiye ederim . Tek kelime ile şahane , bu site çok güzel .

  29. yavuz yılmaz - 4 sene önce demiş ki:

    bu fılmi 9 yıl önce izlemiştim..şuan yine izliyorum..harika bir film teşekkürler

  30. xdeniz - 4 sene önce demiş ki:

    izlediğim en konusu güzel filmlerden biri

  31. sebnem - 4 sene önce demiş ki:

    mutis bir filimdi bakmaniz siddetle oneriyorum alayacaniz kesin……

  32. Burak - 4 sene önce demiş ki:

    Gerçekten mükemmel ötesi bi film olmuş harikaydı 😀

  33. yasin yıldız - 4 sene önce demiş ki:

    arkdaşlar benim babam bu filmi bana önerdiğinde eski kafalı diye düşünmüştüm babam hakkın da ama gerçekten hayatımda izlediğim filmler arasında ilk olarak esaretin bedeli ikinci olarakda yeşil yol filmi izlediğim en güzel en iyi filmlerdi gerçekten izlemesi gereken bi film

  34. Lyndranın eziyeti - 4 sene önce demiş ki:

    Çok güzel

  35. adrian - 4 sene önce demiş ki:

    Yeşil Yol film’ini eski olduğundan dolayı izlememekte ön yargılıydım.Dedikleri gibi harbiden bir başyapıt.Oyunculuklar mükemmmel,hepsi profesyonelce senorya.kurgu,film’in akışı zamanlama,ve fare’de 😉

    Teşekkürler

  36. yoyoyh - 4 sene önce demiş ki:

    ARKADAŞLAR İLK DEFA BİR FİLMİ BU KADAR ÇOK ÖNERİYORUM HAYATIM BOYUNCA İZLEDİĞİM EN EN İYİ FİLM OLDU

  37. Ali Kçelik - 4 sene önce demiş ki:

    SÜPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR