Sitemizde şuan toplam 6205 film bulunmaktadır.

Yarının Sınırında izle

126
( Yüksek Kalite ) Tek Part OpenTek Part Mail.ruFragmanYorum yap

Parker izle
Yenilmez 3 izle
loading...

114.432
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Yarının Sınırında izle

Yarının Sınırında izle, Yarının Sınırında full izle, Yarının Sınırında türkçe dublaj izle, Yarının Sınırında hd izle, Uzaylıların dünyaya saldırması üzerine bütün dünya orduları birlikte olarak uzaylılara karşı büyük bir savaş başlatır. Daha önce hiç bir savaşa katılmayan kumandan Bill'e bu savaşta intihar görevi verilir. Bu emirden sonra ilk darbede hayatını kaybeden Bill dirilip yeniden dünyaya gelir. Kendisini sürekli olarak ölüp dirildiği zaman döngüsünün içerisinde bulan kumandan kendisini sürekli bu durum içerisinde görecek ve her seferinde daha güçlü bir şekilde düşmanın karşısına çıkacaktır.

Tür: 2014 Filmleri, Aksiyon Filmleri, Bilim Kurgu Filmleri, En iyi Filmler, imdb 7+ Filmler

Etiketler:

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Yarının Sınırında izle” filminde 92 Yorum bulunuyor.
  1. özcan - 2 ay önce demiş ki:

    4.40 ta binbaşı cage in üniformasının bir düğmesi iliklenmemiş ama
    4.48 de iliklenmiş basit bir hata 🙂

  2. Mustafa - 5 ay önce demiş ki:

    Ikinci kez izledim. Admin bunun ikincisimi cikti oyle bir film gormustum ama bulamiyorum.ozetinde su vardi adam birden kendini dedelerinin savastigi yerde buluyor. Isinlama gibi birseyden geciyor ismi buna yakindi ama kaybettim.

  3. sinan - 6 ay önce demiş ki:

    Re: Life in a different world from zero, ReZero animesini kopyalamış resmen

  4. baha - 8 ay önce demiş ki:

    blackman herksesın oyrumu aynı demekkı sen bılım kurgu ozurlusuusn
    assanım

  5. blackman - 8 ay önce demiş ki:

    beyler herkez guzel yazmış herezin kendi fikri ama film çok boktan olmuş acaip saçma bilim kurguyu bildiğin maaf etmişler…

  6. filmci - 9 ay önce demiş ki:

    7.7 -izleyin . izlemezseniz çok şey kaçırmış olurusunuz. tom cruse adam senaryo seçiyor tüm filmleri super

  7. cevat - 11 ay önce demiş ki:

    on numara kesin izleyin….

  8. Elcin - 2 sene önce demiş ki:

    Muthish bir film

  9. barıştaran - 2 sene önce demiş ki:

    teşekkürler admin

  10. barıştaran - 2 sene önce demiş ki:

    efsane film izlemezseniz çok şey kaybedersiniz 🙂

  11. Münevver - 2 sene önce demiş ki:

    Tek kelime ile BAYILDIM. BU FILMI 2 YADA 3. İZLEYİŞİM HER SEFERİNDE HEYECANLA İZLİYORUM…

  12. paradox - 2 sene önce demiş ki:

    güzel film, güzel kurgu… ancak kaynağa ulaşmak için o kadar ölmek fazla olmuş.. kaynak merkezine nükleer-balistik-omb bomba yollansa aha iyi olurdu.. maksat actıon ve heyecan tabi.. holywud işi.. güzel film yinede.. izlenir.. tşkrlr…

  13. veli - 3 sene önce demiş ki:

    filmin sonu kötü adam la sarısın kız mutlu olsalarda çok ii di

  14. ERHAN - 3 sene önce demiş ki:

    geleceğin filmi izlemeyenler çok şey kaybederler en azından bu zamana kadar bu kadar mükemmeli çekilmemişti tek kelimeyle muazzzam olağanüstü geleceği yaşamaya korkuyorum neredeyse tabi nefessiz izleyeceksiniz mest oldum kısacası BUDUR…

  15. Yağmur - 3 sene önce demiş ki:

    OHA! YA MÜKEMMEL Bİ FİLM! KURGUSUYLA HERŞEYİYLE İZLEMEDEN ÖLMEYİN!!

  16. apo - 3 sene önce demiş ki:

    ya açılmıyo arkadaş

  17. boTan - 3 sene önce demiş ki:

    hey pislikler bunun kadar güzel film seyretmedım ve inanıyorum ki sizde bunun kadar güzelini göremeyeceksinizizz ..
    dehseettt bi filmmm 🙂 😉

  18. arif - 3 sene önce demiş ki:

    filmin sesiyle görüntüsü birbirini tutmuyor neden kimse bunu yazmıyor ve neden kimse bununla ilgilenmiyor

    • admin - 3 sene önce demiş ki:

      @arif birazdan bakarım filme sonra yenilerim

  19. ağrılı - 3 sene önce demiş ki:

    resmen dehşet

  20. merrt - 3 sene önce demiş ki:

    filmin sadece 1 partını izleyebildik ilgilenin sıçarım yaptığınız işe amk

    • admin - 3 sene önce demiş ki:

      @mert adam akıllı desen zaten videoyu yenileriz

  21. hakan - 3 sene önce demiş ki:

    yalama oluyor garibanım :))))))

  22. ümit - 3 sene önce demiş ki:

    admin çok yavaş yükleniyor ve donuyor sebebi ne olabilir

  23. sedat - 4 sene önce demiş ki:

    fılımın sonunda calan şarkının ismini soylermısınız

  24. samet - 4 sene önce demiş ki:

    oha söylücek söz bulamıyorum harika bir filmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  25. barkan - 4 sene önce demiş ki:

    Mükemmel bir film emeği geçen herkese teşekkür

  26. df - 4 sene önce demiş ki:

    ALLAH PAYLAŞANLARDAN RAZI OLSUN 2 SAAT BOYUNCA KESİNTİSİZ İZLEDİM EMEĞİNİZE SAĞLIK HAKKINIZI HELAL EDİN O KADAR İZLEDİK SONUÇTA. SAYGILAR…

  27. emin - 4 sene önce demiş ki:

    helal olsun .. 😀

  28. Görkem - 4 sene önce demiş ki:

    Süper bir film admin sağolasın Türkçe dublaj için sinemada izlemememiştim
    Hayırlı akşmlr herkese

  29. Görkem - 4 sene önce demiş ki:

    Süper bir film admin sağolasın Türkçe dublaj için sinemada izlemememiştim
    Hayırlı akşmlr herkese 😀

  30. name - 4 sene önce demiş ki:

    bu film bu harika dostum akılda kalıcı sonu çok iyi bitmiş tavsiye ederim

  31. esin - 4 sene önce demiş ki:

    işte film bu.tek kelimE SÜPER

  32. hakan - 4 sene önce demiş ki:

    Süpperrrrr beee

  33. lord:markeloff - 4 sene önce demiş ki:

    star wars filminde insanlar ıkıncı serısınde sınema onlerınde cadırlar kurmuslardeı vılmı ızlemek ıcın bu nasıl bı fan nasıl bır hayranlık olmaz bole bısıy dıorudum amam bu flmın bende hayranı oldum ıkıcı fılmıne omrum yetmez dıye endıselenmeye baladım sımdı anlıyorum star wars hayranlarını

  34. mt - 4 sene önce demiş ki:

    süper bir film tavsiye ederim

  35. emrah - 4 sene önce demiş ki:

    guzel ve sürükleyici

  36. alican - 4 sene önce demiş ki:

    admin gayet güzel bir paylasım olmuş güzel ve geçerli film yapımcısına buradan tebriklerimi iletyorum

  37. TRSVASLI - 4 sene önce demiş ki:

    illuminatinin bir numaralı propagandasını yapmışlar hele o sonda ki üçgen ve yakaladığım daha onlarca mesaj herneyse sadece izleyin film güzeldi ve dublajda emeğinizze sağlık

  38. marhaji - 4 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar film güzelde sanki crysis tarzıoyunlardan esinlenilmiş gibi geldi. geçmişi 5-10 olan oyunlara bakın bazı filmlerden esinlenilenerak yapılmıştır. bu filmde tam tersi olmuş oyunlardan esinlenilmiş izlenimi verdi.

  39. furkan - 4 sene önce demiş ki:

    mütiş bir film çok güzellll

  40. Faruk - 4 sene önce demiş ki:

    beyler ilk 1. part sıkıcı gelebilir ama size şöyle açıklayım 1. partın zevki bile diğer bütün filimlerin tamamından daha iyidir,ama asıl başlayan kısmı 3. part sakın 3. parttan izlemeye kalkmayın bişi anlamazsınız ama film gerçekten dünyanın en iyi filmi olabilir belki inanılmaz derecede mantıklı zevk verici sürükleyici bir film iyi seyirler dilerim

  41. Captain - 4 sene önce demiş ki:

    film in son sahnesini nasılsın ROSE şeklinde bitirselermiş süpermiş 😀

  42. ferdi - 4 sene önce demiş ki:

    Süper bir aksiyon olmus.10/8

  43. hasan - 4 sene önce demiş ki:

    süper bir film

  44. CİNEMAKOLİK - 4 sene önce demiş ki:

    BEN KOLAY KOLAY FİLM BEGENMEM ARKADAŞLAR BU FİLM BİR HARİKA.. BIRAKIN ZAMAN KAYBINI İZLEMEYEN ÇOK ŞEY KAYBEDER. HELEDE BİLİM KURGU SEVENLER ÇOK SEVECEKLER.

  45. nidya28 - 4 sene önce demiş ki:

    Şahane..Teşekkürler..10/8

  46. Eray - 4 sene önce demiş ki:

    Fılım süpr surklıyo abı ya 😀

  47. ali - 4 sene önce demiş ki:

    admin tr dublaj ne zaman gelecek

    • admin - 4 sene önce demiş ki:

      TÜRKÇE DUBLAJ OLARAK GÜNCELLENMİŞTİR.

  48. BERKAN - 4 sene önce demiş ki:

    Hayal gücünde son nokta oldukça Başarılı bir çalışma olmuş…

  49. name - 4 sene önce demiş ki:

    admin konu güzel ama tekrar dirilme sahnelerini abartmışsın. bi de hiç sevişme sahnesi yok iki öpücükle kapatmışsın filmi.

  50. tuncay - 4 sene önce demiş ki:

    emeğinize sağlık ,teşekkürler ….

  51. Serkan - 4 sene önce demiş ki:

    Guzel bir Tom Cruise filmi ve sürükleyici,izlemeye deger.

  52. talat - 4 sene önce demiş ki:

    İZLEDİĞİM EN İYİ BİLİM KURGULARDAN BİRİ

  53. Yaşa Öl Tekkar Et - 4 sene önce demiş ki:

    hayatımdaizledigim en iyi filmlerden biri sonu daha iyi olabilirdi bir tek tom cruise boyle fimler yakısır

  54. ömer - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel filmdi….

  55. Huseyn - 4 sene önce demiş ki:

    tek kelime ile muhtesem

  56. Ulaş - 4 sene önce demiş ki:

    Filim sonundaki şarkının ismi ne

  57. Ulaş - 4 sene önce demiş ki:

    Sonundaki şarkının ismi ne

  58. gökhan - 4 sene önce demiş ki:

    Admin türkçe dublaj demişsin ama nerede??

    • admin - 4 sene önce demiş ki:

      @Gökhan bende öle sanmıştım insanlık hali kusura bakmayın ( Diğer siteler gibi tr diyerek alt yazılı olmaz bizde ) Bizi bilen bilir 🙂

  59. admin - 4 sene önce demiş ki:

    TÜRKÇE DUBLAJ OLARAK GÜNCELLENDİ.

  60. kenan - 4 sene önce demiş ki:

    Teşekkür ederim, harika bir filmdi.

  61. castiel - 4 sene önce demiş ki:

    admin teşekkürler film için

  62. Celik - 4 sene önce demiş ki:

    10/9 sonu biraz daha uzun olabilrdi :)Mutalaka izleyin

  63. suleyman1 - 4 sene önce demiş ki:

    Seyredceğim

  64. keşkekçi - 4 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar film sinema çekimi mi bana mı öyle geliyo… öyleyse normali ne zaman gelir vesselam

  65. umut - 4 sene önce demiş ki:

    TÜRKÇE DUBLAJ ne zaman olur

  66. KEREM - 4 sene önce demiş ki:

    Çok Güzel bir filmdi teşekkürler 🙂

  67. starmix - 4 sene önce demiş ki:

    Sayfaya teşekkürler.
    Bilimkurgu sevenler için kesinlikle kaçırılmaması gereken bir film.
    Bu filmi “Yaşamın Şifresi” filmini izleyenler daha iyi anlayacaklardır.
    Dün kamera arkası görüntülerini de izledim. Çok iyi iş çıkarmışlar.
    Tavsiye; bu filmi bir de 3D izlemelisiniz.

  68. suleyman - 4 sene önce demiş ki:

    iyi film izlemeye deyer

  69. suleyman - 4 sene önce demiş ki:

    iyi film izleyin

  70. sadık sedi - 4 sene önce demiş ki:

    admin nezaman turkce dublaj cıkar ç….!?

  71. umut - 4 sene önce demiş ki:

    filmi perşembe günü sinemada izledim. o kadar güzel filmdiki internette bir araştırayım varsa yine izliyim diye burada buldum. çok çok güzel film tavsiye ederim

  72. fatih - 4 sene önce demiş ki:

    Nezaman türkçe dublajlisini atarsiniz

  73. murat - 4 sene önce demiş ki:

    Güzel tavsiye ederimmm-

  74. caryma - 4 sene önce demiş ki:

    manyak flm olmuş devamı dilerim iyi yasyınlar

  75. TİKANİ - 4 sene önce demiş ki:

    valla süper bi film adamlar yapmış be kardeşim sarışın kıza hasta kaldım

  76. ali - 4 sene önce demiş ki:

    harika bir film

  77. ali - 4 sene önce demiş ki:

    çok tarz bir film. bu adam harika oynuyor. kesinlikle izlenmesi gereken bir film. bilim kurgu severler için harika

  78. mustafa - 4 sene önce demiş ki:

    tom cruise a kesinlikle yakışmış.film çok güzeldi. seyir keyfi yüksek,alışmış oldugumuz tom cruise hızı başından sonuna kadar hız kesmiyor.

  79. bahar - 4 sene önce demiş ki:

    SİNEMADA İZLEDİM 3D OLARAK MÜTHİŞ BİR FİLM. EN BAŞLARDA BU NE YA DİYOSUN VE ANLAMIYOSUN AMA GİTGİDE SARIYO KEYİFLE İZLEYİN 10 NUMARAA

  80. can - 4 sene önce demiş ki:

    mükemmel izleyein

  81. mesut - 4 sene önce demiş ki:

    Filmi 2 gün önce sinemada izlerken son 15 dakikasını izleyemeden ayrılmak zorunda kalmıştım ve buradan tamamlayabilmem iyi oldu… TEŞEKKÜRLER HDFİLMSAATİ…

  82. ismail - 4 sene önce demiş ki:

    hocam linklerde sorun var galiba açılmıyor kendi sitesine girmeyi teşvik ediyor ilgilenirseniz sevinirim..!

    • admin - 4 sene önce demiş ki:

      @İsmail sadece play tuşuna basın biraz bekleyin onlar videonun barındığı site belli bir reklam çıktıktan sonra devam eder.

  83. ayhan - 4 sene önce demiş ki:

    güzeldi emeginize teşekkürler

  84. Cuma ALi - 4 sene önce demiş ki:

    Sizden Hızlısı Mezarda 😀 Elinize Saglık

  85. darkness - 4 sene önce demiş ki:

    teşekkürler, çok güzel bi filmdi.

  86. Özgür - 4 sene önce demiş ki:

    bu filmi sinemadada izlemiştim aynı keyfi bi daha yaşıyım dedim ve bence müthiş bi film olmuş

  87. engin - 4 sene önce demiş ki:

    Teşekkürler 😀 Helal olsun