Sitemizde şuan toplam 6204 film bulunmaktadır.

The Karate Kid izle

401
( Yüksek Kalite ) Tek OpenTek DriveTek StreamTek RapidYorum yap

İstilacı izle
Bir Çanta Dolusu Şapşal izle
loading...

124.139
FILM BILGILERI 4 sene önce eklendi
The Karate Kid izle

The Karate Kid izle, The Karate Kid full izle, The Karate Kid türkçe dublaj izle, The Karate Kid hd izle, Küçük yaşta olan Dre amerikada yaşamını sürdürürken annesinin iş yoğunluğu üzerine çine taşınmak zorunda kalacaktır. Farklı yaşamların olduğu bu iki ülkede Dre yaşamını derinden etkileyecektir. Gittiği okulda belkide onu oraya bağlayacak Mei karşına çıkar ve ona aşık olur. Fakat aralarında bazı engeller doğar bunun nedeni ikili arasındaki kültürel bir farklılık vardır bu çözmek için uğraşacaklardır.

Tür: 2010 Filmleri, Aile Filmleri, Aksiyon Filmleri, Dram Filmleri, En iyi Filmler, Macera Filmleri

Yapım: 2010

IMDB Puanı: 6.2

Yönetmen: Harald Zwart

Oyuncular: Jackie Chan, Jaden Smith, Taraji P. Henson

Etiketler:

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“The Karate Kid izle” filminde 281 Yorum bulunuyor.
  1. Gökhan - 2 hafta önce demiş ki:

    Dire Direğe çarpmış vah vah vah 😀

  2. erdem - 3 hafta önce demiş ki:

    5 6 KERE İZLEDİM AMA BIKMADIM EFSANE FİLM.

  3. Nur Sezgin - 4 hafta önce demiş ki:

    Hayatimda 1748337262181 tane film izledim AMA bunun kadar iyisini hiç görmedim 🤗💕 ben bu filmi 42 kez izledim galiba 😂💕 2 gelsin dicem ama olmaz çünkü ozaman çocuk 18-19 yaşında olacak üzüldüm 😭💕 ama bişey olmaz 💓 izlemeyenlere tavsiye ederim Harika bir film 😙💕🤗❤️💓😘😂😇😍🤩

  4. Yiğit - 4 hafta önce demiş ki:

    Şimdi o kadar kaliteli filmler var ki bu kalite çok kötü geliyor.Esikden bu film çok güzel gözükürdü gözüme.Hala öyle ama kalitesiz geliyor yapacak bir şey yok

  5. engin con - 1 ay önce demiş ki:

    abi öyle filim yok süper 2 ci gelsin sinamaya gitcem cıkarsa kesin

  6. Ben - 2 ay önce demiş ki:

    Afedersiniz ama ben bu çocuğa karate öğretmek yerine kurtarır bırakırım anasına her defasında akıllanmıyosa ohooooooo

  7. asdasd - 3 ay önce demiş ki:

    Seslendirme yapan velet kimmiş

  8. Kesin izleyin - 4 ay önce demiş ki:

    Her izlediğimde ayrı bi keyif alıyorum yaa müthis bişi

  9. ömer - 5 ay önce demiş ki:

    abi şuan çocuk 20 yaşında olmalı 2, filmi gelsi dünya şampiyonu olsun

  10. KAYRA - 6 ay önce demiş ki:

    EFSO FİLM

  11. KandemiR - 7 ay önce demiş ki:

    çocuğa gıcık kaptım ak :d

  12. deli - 9 ay önce demiş ki:

    100 kere izledim ama hala bikmadim

  13. Abdulla - 2 sene önce demiş ki:

    opusme sahnesi baya iyidi uuuuuuuuuuuuu

  14. UFUK - 2 sene önce demiş ki:

    KUNG FU YA GİDİYORUM AMA USTA Lİ NİN ÖĞRETTİĞİ KUNG FU DEĞİL

    AKSİNE ADAM ÖLDÜRME SANATI YAPIYORDU

    BAY HAN İSE ASIL KUNGFU ÖĞRETTİ

  15. Ali - 2 sene önce demiş ki:

    Çok iyi 20 kez izledim hayal bIkmaadIm

  16. kayra - 2 sene önce demiş ki:

    SUPER FLIM SUPER

  17. Ömercan - 2 sene önce demiş ki:

    Süper filim ?

  18. Miraç Köksal - 2 sene önce demiş ki:

    38. izleyişim süper film yarın yine izliyicem 39 olsun o kadar iyi

  19. Özlem kartal - 2 sene önce demiş ki:

    Harika bir film 18 kez izledim ama bıkmadım insan izleyince ders alıyor ayakta durmayı öğreniyor

  20. Arda - 2 sene önce demiş ki:

    Bu flim sayesin dövüş sanatları hayranı oldum

  21. Mustafa - 2 sene önce demiş ki:

    Muhtesem bir filim ilkden çoçugu rahatça doviyodu sonunda çoçukda intikamını aldı

  22. Mustafa - 2 sene önce demiş ki:

    MuhteŞem film illerde çoçugu doviyolardı sonunda çoçugu rovaşatayla dovdu

  23. mustafa - 2 sene önce demiş ki:

    Film güzel ama çok kasiyo 3.parta geliyom 30 dk dan sonra fiddiriyo

  24. Ronahi Müştekin - 2 sene önce demiş ki:

    Abi filmi 2010 dan beri izliyorum bu 241 oldu abi gram sikilmadim ve asiri sekilde mei ying (WENWEN HAN) A Asigim tek istegim onu bir kere onu gorup sarilmak gencler bu tayfayi facede KARATE KID TURKEY diye kuralim orda takilalim herkes gelsin olurmu

  25. namo - 2 sene önce demiş ki:

    abi yok boyle bi film muhtesem

  26. namo - 2 sene önce demiş ki:

    super bi film hayatimda bunun gibi guzel filmi gormedim

  27. ismet - 2 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar cobra duruşu esnasındaki müziği bilen varmı acaba

  28. elmir - 2 sene önce demiş ki:

    cok ıyı bır fılım

  29. redon - 2 sene önce demiş ki:

    bu film sahane

  30. GGGG - 3 sene önce demiş ki:

    vallah çok guzel bir film bende o çocuk olmak istemişim

  31. erkan - 3 sene önce demiş ki:

    abi izleyince kavga edesim geldi 😀

  32. yusuf - 3 sene önce demiş ki:

    muthis film herkez izlemeli 😀

  33. Emin - 3 sene önce demiş ki:

    Çokk Seviyorum bu filmii 😀

  34. samet - 3 sene önce demiş ki:

    bu film cok güzel hareket ler havada ucusuyo

  35. emirhan - 3 sene önce demiş ki:

    admin donuyo yaaaaa

  36. İsimsiz - 3 sene önce demiş ki:

    5 yaşından beri karate ye gidiyorum hayla böyle bişey görmedim şu ana kadar 34 ker izledim hala bıkmadım

  37. Bagahj - 3 sene önce demiş ki:

    Ben böyle film izlemedim süper ötesi kesinlikle izleyin

  38. hüseyin - 3 sene önce demiş ki:

    güzel ama kasıyo

  39. Ramazan Yerlikaya - 3 sene önce demiş ki:

    çook güzel ben kungfu ve karete flimlerni çok severim size de tavsiye edrim 🙂

  40. Zeki Civelek - 3 sene önce demiş ki:

    Güzel Olmuş Film Paylaşanların Ellerine Sağlık 🙂 😛

  41. Hırslı - 3 sene önce demiş ki:

    Süper film ya kesinlikle izlenmesi gerekir azimin ve hırsın uç noktası şiddetle tavsiye ederim …

  42. nick - 3 sene önce demiş ki:

    abi çok iyi ben bu filmi hiç bıramadım o kadar takla falanda o sondaki tekme yok öyle bişey ya bende 7 senelik spor hayatımda böyle bişey görmedim hacı

  43. by yanlış - 3 sene önce demiş ki:

    ya olum hasta misiniz lan, tamam film şahane de, biri 100 defa izledim yazmış öbürü 1000 defa biri bilmem kaç topu topu 3 defa izlersin neyini anlamadın da 1000 defa izliyorsun 😀 ?

  44. metehan - 3 sene önce demiş ki:

    güzel

  45. emirhan - 3 sene önce demiş ki:

    1000 kere izledim bıkmadım

  46. Emirhan - 3 sene önce demiş ki:

    son kısmı süpeerr

  47. ne ismi be - 3 sene önce demiş ki:

    adminnnnnn adamsın çok güzel bayıldım ama sonunda kupayı bana verirken onu döverdim 😀

  48. murat kadir - 3 sene önce demiş ki:

    filime bayıldım özelikle son sahnesine

  49. arda dortluoğlu - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzeldi 2 si de çıkarsa çok sevinirim

  50. fiko - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzeli bir filmi

  51. Emirhan Koç - 3 sene önce demiş ki:

    hic güzel deil 29.dk.51. saniye severim de 29.dk.51.sn.

  52. Emirhan Koç - 3 sene önce demiş ki:

    la git ne güzelmiş film severimde bu nebicim 29.dk.51sn.

  53. Engin - 3 sene önce demiş ki:

    Super bir film

  54. sezer - 3 sene önce demiş ki:

    müthiş 77 kere izledim çok müthiş bıramıyorum

  55. hüseyin - 3 sene önce demiş ki:

    güzel bir fili gerçekten izlemeye deyer bir filim bence izleyin

  56. mehmet - 3 sene önce demiş ki:

    harika bir film çok güzel emeğinize sağlık

  57. ibadet - 3 sene önce demiş ki:

    ben hayatimda bu kadar guzel bir film izlemedim

  58. mardinli - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel keske tüm karete hocasıda onun gibi olsa

  59. esra - 3 sene önce demiş ki:

    film çok güzel ancak 50 saniye de bir donuyor internetimden kaynaklı sandım önce o yüzden filmi durdurup sonra izleyecektim baktım yine dolmuyor site berbat lütfen düzeltin.

  60. ilhan - 3 sene önce demiş ki:

    ben çok beğendim 143 izledim haylada seviyorum artık parkırın haraketlerinide yapıyorum

  61. ESRAJB - 3 sene önce demiş ki:

    NEVER SAY NEVER JB

  62. tolga - 3 sene önce demiş ki:

    müthiş filim öneririm

  63. metehan - 3 sene önce demiş ki:

    harika filim 30 defa izledim ve izlemeye devam ediyorum

  64. ensar - 3 sene önce demiş ki:

    harika bir film

  65. Sanjar - 3 sene önce demiş ki:

    SUPER FİLİM BEN BUNU 26 KERE İZLEDİM O ÇOCUK SUPER DOVUŞUYO BENDE OYLE OLMAK İSTERDİM 🙂

  66. hakan - 3 sene önce demiş ki:

    süper bir film 32 kere izledsim bayılıyom ya

  67. Davut - 3 sene önce demiş ki:

    İsim Karate Kid ama Kung fu yapıyorlar beynim yandı..

  68. ensar - 3 sene önce demiş ki:

    MÜKEMMEL FİLM 20 KERE İZLEDİM

  69. ahmet - 3 sene önce demiş ki:

    beyler film super boe bi film yok hacı

  70. muhammet burak akar - 3 sene önce demiş ki:

    harika yaaaaaaaa

  71. muhammet burak akar - 3 sene önce demiş ki:

    filim budur çok güzel herkeze tafsiye ederim

  72. ali - 3 sene önce demiş ki:

    Cok güzeL BU FİLMİ İZLİYORUM COCUKLARI DÖVÜYORUM

  73. sercan - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel olmuş yaaa herker seyretsin

  74. abdullah - 3 sene önce demiş ki:

    helal olsun çocuğa

  75. Mehmet İsmail Taçdüştü - 3 sene önce demiş ki:

    izledikce dahada izleyesim geliyo çok güzel film ya 🙂 10 kere izledim 11 oluyo 😀

  76. Emre - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel flim bu fliimi izleyince ablam bana yastık atmıştı bende bakmadan elimle geri çevirdim flim sayesinde artık bir proyum

  77. mehmet - 3 sene önce demiş ki:

    tamtamına 51 kereizledim

  78. samet - 3 sene önce demiş ki:

    abi çok iyi yaaaaaaa:)

  79. serat - 3 sene önce demiş ki:

    süper filim çok güzel

  80. arda - 3 sene önce demiş ki:

    çok iyi hele o geri taklayla vuruşu çok iyi yaaaaaa 🙂

  81. fbe fbe - 3 sene önce demiş ki:

    Film Süper Kim Yapmışsa Allah Razı Olsun

  82. osman - 3 sene önce demiş ki:

    filim harika ya çok güzel yapanın elina salık

  83. EMİR - 3 sene önce demiş ki:

    DÜNYADA EN GÜZEL EN İYİ FİLM BU BENCE hem komik bikere sonunda o tekme ne öle behhhh tam 7. izleyişim ve daha 5 ay oldu 🙂

  84. rahman - 3 sene önce demiş ki:

    bi güzel öpüşolar kızla

  85. ahmet - 3 sene önce demiş ki:

    güzel ama o kırmızılı dan nefret ediyorum karate kid çok izlemenizi tavsiye ederim

  86. semih ilkay algındere - 3 sene önce demiş ki:

    ççok güzel ben bunu 6 kere izledim çok güzel 2 si ne zaman çıkacak

  87. mehmeeeet - 3 sene önce demiş ki:

    sabrı öğretiyo süper harika

  88. ASIM - 3 sene önce demiş ki:

    MÜKEMMEL HARİKA TAM 9 KERE İZLEDİM BIKMADIM HERKEZ İZLESİN SÜPER YAAAAA

  89. Asım - 3 sene önce demiş ki:

    BÖYLE bir Film Yok Abi MÜKEMMEL HARİKA TAM 9 KERE İZLEDİM HALADA İZLİCEM

  90. rabia - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel film

  91. bahar - 3 sene önce demiş ki:

    süper bir film

  92. Yildirim - 3 sene önce demiş ki:

    Bende 3.bölümü izleyince çocuk dövesim geldi 😀

  93. jan - 3 sene önce demiş ki:

    harika bir film insanı azimleştiren bir film tavsiye edeyorum

  94. ibrahim - 3 sene önce demiş ki:

    çocukları boşuna opusturmusler o kıza o cocuk yakışmaz 😀 ve filmin ilk yarım saati cok sıkıcı

  95. aysenur - 3 sene önce demiş ki:

    Zhenwei icin izliyorum ve cok tatliiii ve bence sanva cocuk kac gün kungfu ögreniyor bence turnuvada en iyi maç zhenweinin mavi kıyafetki sacı diken gibi olan cocukla yaptigi mac cocugu öldüresiye dövüyordu yaaaa coookkk tatliiii

  96. Yughfhjf - 3 sene önce demiş ki:

    Bol gibi filim DDD şaka şaka manyak film böyle film yok yönetmene hll olsun

  97. wşse - 3 sene önce demiş ki:

    filmin adı karate kid olmasına rağmen neden kung fu diyolar

  98. Yasin - 3 sene önce demiş ki:

    İzledim En İyi Film Hakkını Verio Jaden Smith ve WenWen Han Harika Ama Sonunda Kıza Bakmıo 😀

  99. Nazmi - 3 sene önce demiş ki:

    Çok iyi bir filim tafsiye ederim 🙂 🙂

  100. Burak - 3 sene önce demiş ki:

    Mükemmel

  101. emirhan - 3 sene önce demiş ki:

    abi çok güzel ya

  102. Onur - 3 sene önce demiş ki:

    Abi be böyle harika bi film izlemedim !!!!!!!!!

  103. ramazan - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel çoçugun rövaşatası güzeldi 😀

  104. İsimsiz Kahraman - 3 sene önce demiş ki:

    Bu filmi izledikten sonra abime meydan okudum. Okumaz olaydım 😀

  105. CeFeR - 3 sene önce demiş ki:

    Kacinci defadir izledigimi bilmiyorum , ama ilk ilzediyim heyecani aldim … Izlemeyen gercekten cok sey kacirir…

  106. hilal - 3 sene önce demiş ki:

    süper ya çine gidip kunfu öğrenmek istiyorum çünkü dövüşmeyi çok seviyorum bende o heves var herkez süper süper süper 10yıldız

  107. hilal - 3 sene önce demiş ki:

    süper ya çine gidip kunfu öğrenmek istiyorum çünkü dövüşmeyi çok seviyorum

  108. emircan - 3 sene önce demiş ki:

    banada hep zorbalık ederler bende karate boy olucacam 😀

  109. batuhan - 3 sene önce demiş ki:

    bu filmi 40 kere izledim hala bıkmadım

  110. b usra - 3 sene önce demiş ki:

    Jaden <3

  111. tuğba mete okan merve koray - 3 sene önce demiş ki:

    arkadaşlarımla izledik hatta sinmasına gittik çok güzeldi bi 10 kere izledik bi 10 kere daha izlerim

  112. arda - 3 sene önce demiş ki:

    abi tam izlenecek ve süper ötesiiii

  113. yusuf - 3 sene önce demiş ki:

    ben de karetecıgim ama onun kadar ıyı oynıyamam o cocuk jastın bieber in arkadası

  114. Ali - 3 sene önce demiş ki:

    Abi dre (JADEN SMİTH) orda 12 yaşında Chang (ZHENWEİ WANG) orda 13 yaşında Dre kendinden büyük çocuğu yeniyo. YANİ MUHTEŞEM Ayrıca sonundaki rovaşetayı nasıl Attı ama

  115. burak - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzeL

  116. samet - 3 sene önce demiş ki:

    super fılım .

  117. erayy - 3 sene önce demiş ki:

    ya hep donuyo NEDDENN

  118. haliscan - 3 sene önce demiş ki:

    Harika bir film izlediğim en güzel film Harikasın admin ☺☺

  119. Mert TOPAL - 3 sene önce demiş ki:

    bu filmin son raundu ve kendisi çok ama çok güzel

  120. mustafa - 3 sene önce demiş ki:

    en sevdiyim filmlerden biri

  121. burak - 3 sene önce demiş ki:

    admin hll olsun be super 😀 D: D: 😀 :d 😀 😀 😀

  122. sude - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film herkese tavsiye ederim 10 kez izledim hiç bıkmadan

  123. rabia - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir flim herkese tavsiye ederim

  124. yorramm - 3 sene önce demiş ki:

    Grafikle çok iyi yalnız jason SMİTH yani karateci çocuk o kadar hızlı nasıl al ıştırıldı ?:D

  125. cembatu - 3 sene önce demiş ki:

    harika

  126. wsw - 3 sene önce demiş ki:

    bende niye açılmıyo

  127. YUNUS EMRE KARALI - 3 sene önce demiş ki:

    herkes gaza geldi biliyorum çünkü çok güzel

  128. mustafa can çakmak - 3 sene önce demiş ki:

    karete kiti izlemek istiyorum

  129. Selçuk - 3 sene önce demiş ki:

    çpık güzel 😀 film 😀

  130. yusuf - 3 sene önce demiş ki:

    süper abi ya

  131. isimsiz - 3 sene önce demiş ki:

    millet film süper izlemeyenler izlesin

  132. efecengiz - 3 sene önce demiş ki:

    6 yıldır karatedeyim onun kadar bile olamadım anasını satayim süper flim admin böle yap iyi olur 23 cüye izledim

  133. berke - 3 sene önce demiş ki:

    sonda roveşata süper be

  134. Resul - 3 sene önce demiş ki:

    En sonda nasıl rövaşata kafaya indirdi

  135. Bilal And Abdullah - 3 sene önce demiş ki:

    baba film be

  136. Beyza - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  137. 1234566789 - 3 sene önce demiş ki:

    bu film çok güzelböyle bir karete fillmi görmedim:D

  138. ensar - 3 sene önce demiş ki:

    bede bir gün öle olıcam

  139. karetekit - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir filim di ben ce harika mitiş

  140. Ravo - 3 sene önce demiş ki:

    cok guzel bir filmdii 😀

  141. Ravo - 3 sene önce demiş ki:

    cok guzel bir filim karate kid 😀

  142. Kadir - 3 sene önce demiş ki:

    AYN COK BABA BİR FİLM 😀

  143. efe - 3 sene önce demiş ki:

    inanılmaz bir fil müthiş herkezse tavsiye ederim 10 numara 5 yıldız valla

  144. Hayran - 3 sene önce demiş ki:

    Sayın Admin Partlar Halinde İzledim Ve 5 Partı Hatalı Buldum 5. Partı 57 dakika yapmanız filmi donuk donuk seyretmemize neden oluyor partları uzatıp 5 . partı 20 dk yapıp yeni geri kalan 37 dakikayı da parta ayırıp
    son partı 17 dk yapabilirdiniz lütfen daha çok ilgi istiyoruz Sevgilerle Forum Hayranı 🙂

  145. emre - 3 sene önce demiş ki:

    kaç yıldır beri izliyorum

  146. karate kid - 4 sene önce demiş ki:

    la kung fu da aynısını yaptım adam öldü hocama saygı yaptılar la

  147. Atay - 4 sene önce demiş ki:

    Filiminerde bakabilirim gängige Internet Seite den

  148. ihsan - 4 sene önce demiş ki:

    8 kere izledim

  149. yunus emre - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film ikinciside çıkmalı bence

  150. ipek - 4 sene önce demiş ki:

    gerçekten çok güzel 10 kere falan izlemişimdir.

  151. süleman - 4 sene önce demiş ki:

    çok kötü filim

  152. mert - 4 sene önce demiş ki:

    cok güzel benımde kung fu ogrenesım geldı ve sevmediğim bir insani dövmek istedim izlerken

  153. arda - 4 sene önce demiş ki:

    Arkadaşlar orda jaden smith un ettiği dans türü ne ?

  154. mert - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  155. şeyda - 4 sene önce demiş ki:

    film mükemmel ötesi. müzikler çok iyi seçilmiş helal.

  156. Aşkın Çalışkan - 4 sene önce demiş ki:

    VALLA FİNALDE O HAREKETİ YAPTIM 😀

  157. ahmet - 4 sene önce demiş ki:

    süper film

  158. Semih Jaa - 4 sene önce demiş ki:

    Ong bak bundan daha iyi daha kavgalı.

  159. burak - 4 sene önce demiş ki:

    mükemmel bir film herkese tavsiye ederim 50 kere izlesem bıkmam

  160. bartu ozcan - 4 sene önce demiş ki:

    Harika lan

  161. Kerem Ekinci - 4 sene önce demiş ki:

    Bu filmin 2 incisi mülakata çıkmalı

  162. Ali - 4 sene önce demiş ki:

    Ben Bu Film’e Bayılıyorum Eğer BulaBilirsem. cd’sini Alıcam Çok Güzel 🙂

  163. ibrahim - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film tavsiye ederim herkez

  164. batuhan - 4 sene önce demiş ki:

    abi görende film görmemissiniz zanneder tamm güzel abartmayın bide o rovesata deil taklivaha onun adı cahil

  165. özlem - 4 sene önce demiş ki:

    harika

  166. yusuf - 4 sene önce demiş ki:

    Çok Güzel film hakiketen dövüşesim geldi 😀

  167. emre - 4 sene önce demiş ki:

    süper bir filmdi

  168. burak - 4 sene önce demiş ki:

    Müthiş bi filmdi 10 kez izledim hala da izliyom

  169. yusuf - 4 sene önce demiş ki:

    mükemel bir film

  170. yusuf - 4 sene önce demiş ki:

    mükemel bir film 15 kez izledim bıkmadım

  171. hüseyin - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzldi çok beyendim çok mükemmel bir film

  172. fenty - 4 sene önce demiş ki:

    cooook süper bişey yaa

  173. emin - 4 sene önce demiş ki:

    mütişlik ötesi bir filim

  174. Sabir - 4 sene önce demiş ki:

    hepsi hayal

  175. Oktay Şengül - 4 sene önce demiş ki:

    beyler o kadar hiç bi filme yorum yapmadım manyak bişe hala izliyom 😀 bu arada şarkının ismini bilmeyenler söylüyorum benim en sevdiğim şarkı 🙂 Justin Bieber – Never Say Never <3

  176. emir - 4 sene önce demiş ki:

    abi ya hmeen yarısına gelince bitiyo :((((

  177. Eren - 4 sene önce demiş ki:

    film çok güzel herkeze öneririm

  178. sinan - 4 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar bişey soracağım bu film televizyonda çıktı mı ??????

  179. NIcat - 4 sene önce demiş ki:

    cok guzel bir film tam 22 kere izledim bu filmi

  180. orhan - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel harka bir film

  181. Hakkı - 4 sene önce demiş ki:

    Dün izledim bugünde izliyorum.

  182. ramazan - 4 sene önce demiş ki:

    helal çok güzel bir filimdi

  183. melih - 4 sene önce demiş ki:

    süper bir film

  184. ömerfaruk arga - 4 sene önce demiş ki:

    muhteşem bir filmm mutlaka izleyin 🙂 🙂 🙂

  185. ömerfaruk arga - 4 sene önce demiş ki:

    muhteşem bir filim

  186. Faysal - 4 sene önce demiş ki:

    ya arkadaşlar izliyorum izliyorum kopamıyorum bıkamıyorum heyecan-aşk-dram-macera-karate hepsi bir yerde toplanıp süper bişi meydana gelmiş 😀 <3

  187. şaban - 4 sene önce demiş ki:

    müthiş

  188. salih - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  189. guyv - 4 sene önce demiş ki:

    sonda ne röveşata çekti ama aynı drogba

  190. sezer karatay - 4 sene önce demiş ki:

    bu filmi izledikten sonra kunfuya katılacaksınız

  191. sezer karatay - 4 sene önce demiş ki:

    süper film izledikten sonra kunfuya katılacaksınız

  192. Alper - 4 sene önce demiş ki:

    Süper Bence İnsani Azimlendiriyor Şahane Kupayı alınca İçmden Geçtim Aqa 😀

  193. kadir - 4 sene önce demiş ki:

    kötü

  194. erdem - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  195. İsim - 4 sene önce demiş ki:

    çokkk duygusal ve güzel

  196. Alp - 4 sene önce demiş ki:

    Dünyanın en iyi filmi

  197. Crush - 4 sene önce demiş ki:

    Bu film film degil gaza getiriyor insanı bu nedir ya

  198. isimsiz - 4 sene önce demiş ki:

    Abi film süper bayıldım.Sonda şarkıdan bahsedenler şarkının videosu zaten filmi anlatıyor.Ben filmi oradan görüp izledim.süper bi sonuç ortaya çıktı.

  199. hayali - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  200. fukran - 4 sene önce demiş ki:

    vallaha filmi yi geçik izledim bıkmadım hala bımıom

  201. ali - 4 sene önce demiş ki:

    çok süper bir film 2010 dan beri izliyom insana heyecan katıyor nedense 50 kere izlesem asla bıkmam

  202. atilla alıç - 4 sene önce demiş ki:

    benim meslek taşım ben kungfu ogretmeniyim

  203. Esra - 4 sene önce demiş ki:

    Bu flmi izleyince kardesimi dovesim geliyo 😀

  204. faysal - 4 sene önce demiş ki:

    süper ya bu filim cekicen çok seviyorum keşke benim ustam olsaydı.

  205. rıdvan - 4 sene önce demiş ki:

    42. izleyişm

  206. serdar - 4 sene önce demiş ki:

    iyi 🙂 Güzel mükemmel .d

  207. gamze - 4 sene önce demiş ki:

    bende karateciyim kendm bu haraketi yapmaya çalışıyorum ve şunana kadar dönüş kısmını çözdüm ^-^

  208. Name - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzeldi

  209. Şamil Hamarat - 4 sene önce demiş ki:

    HARİKA Bİ FİLM ETKİSİNDE KALDIM

  210. yasin - 4 sene önce demiş ki:

    film harika 100 kere izlesem bıkmam o haraketleri keşke bende bilsem

  211. ercan - 4 sene önce demiş ki:

    müthiş hala daha izliyorum çok güzel bir film

  212. hasan s - 4 sene önce demiş ki:

    yarın milli takım seçmesi var gaza geliim diye izliyom

  213. baran - 5 sene önce demiş ki:

    mükemmel bir film

  214. mesut - 5 sene önce demiş ki:

    abi alttaki reklam yüzünden izleyemedim filmi admin gözünü seviyim bu 4 film izleyemediğim

  215. vedat - 5 sene önce demiş ki:

    HERKESE ÖNERİRİM MÜKEMELL BİR FLM 🙂 🙂

  216. mehmet - 5 sene önce demiş ki:

    ağbi çok iyi yha

  217. ahmet - 5 sene önce demiş ki:

    süper bir filim cok beğendim

  218. hasan - 5 sene önce demiş ki:

    şarkı :justın bieber never say never kardeşim

  219. sefa - 5 sene önce demiş ki:

    beyler filmi 4. izleyişi okadar bayıldım yani + sonraki bitiş şarkısının adını bilen varmı avu si never diyoya onu adını bilen varsa söleyebilirmi lütfen rica 😀

  220. faruk - 5 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar filim 10 numara herkeze tavsiye ederim

  221. hüseyin - 5 sene önce demiş ki:

    süper bir filim

  222. mehmet - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film 10 kere izledim

  223. turgut - 5 sene önce demiş ki:

    tavsiye ederim 🙂

  224. sedef - 5 sene önce demiş ki:

    58 kere izledim hiç bıkmadım

  225. beytullah özdem - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzel müthiş bir film 40 kere izledim bu 41inci herkese tavsiye ederim

  226. fedo fero - 5 sene önce demiş ki:

    cok güzeldi

  227. yusuf islam - 5 sene önce demiş ki:

    bence çok güzel

  228. mustafa - 5 sene önce demiş ki:

    çook güzel çok sevdim

  229. akın - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzel ya

  230. Avni selim hatiboğlu - 5 sene önce demiş ki:

    çok baba film

  231. İsmail Can Akay - 5 sene önce demiş ki:

    çook güzel film

  232. yigit - 5 sene önce demiş ki:

    gerçek inanılmaz bir film bu filmi 2011 beri her gün izliorum ve şimdi gene izlicem

  233. mahmut - 5 sene önce demiş ki:

    çıktığından beri izliyorummn

  234. oğuz berkay ve onur - 5 sene önce demiş ki:

    5 yıldız veriyorum

  235. Arda - 5 sene önce demiş ki:

    MÜTHİŞ FİLM EN GÜZEL FİLMLERDEN

  236. Erol atıcı - 5 sene önce demiş ki:

    süper yaa

  237. ender - 5 sene önce demiş ki:

    Ya gerçekten mütişti o haraketi bende yapsam bende kazanırdım ama gerçekten çok güzeldi film haraket özellikle güzeldi herkese tavsiye ederim:D

  238. soner - 5 sene önce demiş ki:

    5.oldu bu hiç bıkmayacağınız bir film tavsiye ederim

  239. melodi - 5 sene önce demiş ki:

    O degil de; Cheng cok tatli degil mi abi ya 😀 Zhenwei Wang <3 baska filmi falan varsa izlemeyi cok isterim. Bilen var mi? 🙂

  240. berk - 5 sene önce demiş ki:

    süper kesin izlemeniz lazım

  241. rozolsky35 - 5 sene önce demiş ki:

    harıka 1 fılm yaaa

  242. musa - 5 sene önce demiş ki:

    böyle bir hareket görmedim

  243. ege - 5 sene önce demiş ki:

    süper

  244. blénchés - 5 sene önce demiş ki:

    turnuvanun 1. maçının son raundunda çocuğun tipi bir değişik :DHem gülüyüor hem ağlıyor:)

  245. anonim - 5 sene önce demiş ki:

    Tam 1000 kere özledim halada özlüyorum

  246. diyar - 5 sene önce demiş ki:

    bu film harika herkesin izlemesini isterim

  247. barış - 5 sene önce demiş ki:

    müthiş bir film

  248. Tugkan - 5 sene önce demiş ki:

    daha izliyemedim inş güzel filimdir yorumlara bakılırsa şahane bişeye benziyor…

  249. BATUHAN - 5 sene önce demiş ki:

    10 NUMARA 5 YILDIZ

  250. azat - 5 sene önce demiş ki:

    heyecean ve macea

  251. Soner - 5 sene önce demiş ki:

    Abi çok güzel filim 1 buçuk senedir TEKWANDO’YA gidiyorum daha böyle bi hareket yok nasıl yaptı hayret

  252. Erol - 5 sene önce demiş ki:

    süper ya söle filimler benim soyadım abii

  253. Erol - 5 sene önce demiş ki:

    süper bir filimm ya

  254. emre - 5 sene önce demiş ki:

    Bu film çook güzel yaa abii çook iyi anlatılmaz 🙂

  255. beyza - 5 sene önce demiş ki:

    ÇOK güzel bir film bayıldım izle izle bırakamadım sürekli final yenine bakıyorum:D

  256. samet - 5 sene önce demiş ki:

    ben böyle film görmedim 20 den fazla izledim izliyom

  257. eren - 5 sene önce demiş ki:

    harika bir film

  258. berkay - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzel ya hele son bölüm kavgası süper tavsiye ederim

  259. nurdan - 5 sene önce demiş ki:

    filmin yönetmeni justin bieber

  260. ahmet - 5 sene önce demiş ki:

    flim çok manyak 18 kez izledim bıkmadım 😀

  261. ismail - 5 sene önce demiş ki:

    15 kere izledim bıkmadım

  262. zeynep - 5 sene önce demiş ki:

    yaa jaden smith çok tatlıIıııı hayranıyımmmMMmmMm

  263. mahmut - 5 sene önce demiş ki:

    hızlı ve öfkelinin serisi

  264. Burak - 5 sene önce demiş ki:

    bu filmden güzeli varsa beni tamam mı?

  265. burak - 5 sene önce demiş ki:

    Çok GÜzel

  266. sanane - 5 sene önce demiş ki:

    sonundaki rovaşata süperdi on numara film

  267. emir - 5 sene önce demiş ki:

    harika bir filim bayıldım

  268. mesut - 5 sene önce demiş ki:

    kız değilmiydi o

  269. murat - 5 sene önce demiş ki:

    emir nsl kız zanntt nahaha nese film çok güzel acyp hemde heleki finaldeki o tekme 😀 hll çocuğa

  270. Emir - 5 sene önce demiş ki:

    Çocugu ilk başda kız sananlar olarak çok tatlıyız bence 😉 🙂 😀

  271. savaş - 5 sene önce demiş ki:

    süper herkeze tafsiye ederim 🙂

  272. NickName - 5 sene önce demiş ki:

    Süper bi film kaç yıldır kungfuya gidiorum böle bişey görmedim hala da gitmeye devam edicem şuana dek 12 kere izledim 😀

  273. burcu - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzel harika herkese tavsiye ederim 😀

  274. memoli - 5 sene önce demiş ki:

    süper şu ana kadar 38 defa izledim haylada bıkmıyorum

  275. erkan - 5 sene önce demiş ki:

    mukemelın ustunde cok guzel 10 sefer seyretsem bıkamam

  276. abdulrezzak - 5 sene önce demiş ki:

    süper film cok güzel

  277. cihan - 5 sene önce demiş ki:

    müthiş bir film herkese tavsiye ederim

  278. Hüseyin - 5 sene önce demiş ki:

    süper

  279. Hasan - 5 sene önce demiş ki:

    Süper film be admin

  280. Murat - 5 sene önce demiş ki:

    on numara film tam izlenecek film

  281. kerem - 5 sene önce demiş ki:

    HARİKA VE İNSANI AZİMLENDİRİCİ