Sitemizde şuan toplam 6869 film bulunmaktadır.

Rec 3 Direniş izle

16
( Yüksek Kalite ) TR OpenTR OdnokFRAGMANYorum yap
18.918
FILM BILGILERI 5 sene önce eklendi
Rec 3 Direniş izle

Rec 3 izle, Rec 3 full izle, Rec 3 türkçe dublaj izle, Rec 3 hd izle, [Rec]³: Génesis izle, Konuklardan bazıları garip bir hastalık belirtileri gösterdiğinde, bir çiftin düğün günü dehşete içerisine düşürür.

Tür: 2012 Filmleri, Gerilim Filmleri, Korku Filmleri

Yapım: 2012

IMDB Puanı: 5.0

Etiketler:

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Rec 3 Direniş izle” filminde 18 Yorum bulunuyor.
  1. onur - 9 ay önce demiş ki:

    ne mal bir çift bir çift kızın yüzünden adam zombiye dönüştü bir de daha adamın bilinci yerindeyken kafasını kesiyor, adamın gürzü var kapağı tornavidayla açmaya çalışıyor ve o kadar silahı olmasına rağmen hiçbirini kullanmıyor, kıçlarının dibinde bir sürü zombi var bu salaklar o kapağı kapatmak yerine yarım saat romantizim yapıyor ve zombiler de romantizminin bitmesini bekliyorlar, buna benzer bir ton mallık var bunun 1. filmi bu kadar aptalca ve absürt değildi sanki kendi filmleriyle dalga geçmişler

  2. Ali - 3 sene önce demiş ki:

    seriğnin 1. filminde ruh yada o na benzer bi konu işlendi fakat 2. filimde ise 1 . filmindevamı olacaktı filimi zombi ve ruh filminin karışımı gibi olmuş ancak 3. filimde tamamen zombi içerikli bir filimdi ben açıkçası 4. seride dünya çapında bir zombi filimi izleriz diyorum …

  3. zombi delisi - 4 sene önce demiş ki:

    eğer 1 ve 2yi bu ekıp cektiyse bu filimi kim çekti ?
    hayatımda izlediğim en berbat en şaçma filim demeye 1000000000 şahit ister
    ama kız guzelmiş 🙂

  4. yorum - 4 sene önce demiş ki:

    aksiyon sahnelerinin içine aptalca duygusal sahneler tepiştirilmiş. REC1 ve REC2 nin devamı olamayacak kadar berbat. beklentimi hezeyana uğrattı.

  5. boşver - 4 sene önce demiş ki:

    tek bişey sölicem bitch niye bırakmıon salak herif beyler aşık olmayın bitch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. SPİDRMAN - 5 sene önce demiş ki:

    yerinizde olsam SPİDRMAN diye adlandırırdım.

  7. ramo - 5 sene önce demiş ki:

    Muhtesem tavsiye ederim

  8. takipçi - 5 sene önce demiş ki:

    komedi gibiydi resmen serinin en berbatı diyebilirim.

  9. ALİM KURT - 5 sene önce demiş ki:

    çok malca

  10. kamber - 5 sene önce demiş ki:

    bence cok saman kaybi 1 ve 2 daha güzel

  11. boşver - 5 sene önce demiş ki:

    ne alakası var dı ki ama yine de korkunçtu heleki sonu çok acıklıydı ama 1 ve 2 daha mantıklıydı 4 te 31 ekimde çıkıcakmış bence 4 te panzehir üretirler

  12. Meriç - 5 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar film ne çook güzel ne çook çirkin ikisinin ortsı ama izlemelisiniz

  13. ceyhun - 5 sene önce demiş ki:

    sonu çok duygusaldı ve azda korkunçtu ve sonunda adamla kadın el ele tutuşun ca üzülmeye başladım

  14. ibrahim - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzel ben beğendim

  15. elif - 5 sene önce demiş ki:

    iğrenç ötesi bi film.vakit kaybı

  16. emir - 5 sene önce demiş ki:

    rec 2 daha güzeldi

  17. esra - 5 sene önce demiş ki:

    tek kelimeyle iğrenç

  18. ogün - 5 sene önce demiş ki:

    bu bölümün türkce dublajını nezman çıkarıcaksın admin ?? örenmek istiyoruz