Sitemizde şuan toplam 7219 film bulunmaktadır.

Panın Labirenti izle

62
58.441
Film Bilgileri 6 sene önce eklendi
Panın Labirenti izle

Kategori: 2006 Filmleri, Dram Filmleri, Fantastik Filmler, imdb 7+ Filmler, Savaş Filmleri

Yapım: 2006

IMDB Puanı: 8.2

Film Konusu: Panın Labirenti izle, Panın Labirenti full izle, Panın Labirenti türkçe dublaj izle, Panın Labirenti hd izle, Pan's Labyrinth izle, İkinci dünya savaşı sonrasında yaşanan fantastik olayları konu olan sinema on yaşındaki ofelia daha yeni taşındıkları bir evin arkasında labirent keşif ederek esrarengiz bir yolculuğa adım atacaktır. Bu küçük yaştaki kız labirenti içinde pa adında bir yaratık ile tanışarak onunla iyi bir dostluk bağı kuracaktır. Pa ise Ofelianın tüm yaşamını değiştirerek ona yardım edecektir. Bir çok ödül dalında aday gösterilen 2007 senesinin en gözde sinema yapımları arasında yerini almıştır.

Benzer Filmler
Oyuncak Hikayesi 4 izle
8.1
1.854 izlenme
Aslan Kral izle
7.1
2.608 izlenme
Bayou Caviar izle
6.0
71 izlenme
Yeti Efsanesi izle
7.2
94 izlenme
Ölümcül Sular izle
6.3
465 izlenme
The Parts You Lose izle
5.2
98 izlenme
Yorumlar Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Panın Labirenti izle” filminde 30 Yorum bulunuyor.
  1. yorumcu - 8 ay önce demiş ki:

    şiddetle tavsiye ederim öyle bir filmki hayatınnıza anlamlar katıyo nolur izleyin allah için izleyin hatırım varsa izleyin izleyenin allah belasını versin filmin konusu benım bu mesajımdır

  2. OSMAN - 1 sene önce demiş ki:

    FİLM ÇOK SIKICI AMA SONU DRAM SADECE ARKADAŞLAR TAVSİYE ETMİYORUM DRAM Bİ FİLM İSTİYORSANIZ BUNU SEÇEBİLİRSİNİZ .

  3. Son Pan Bükücü - 1 sene önce demiş ki:

    Filmi izlemeye başlarken düzgün ve güzel bir fantastik bekliyordum. Fakat ortaya çıkan korku filmlerinden daha çok korku filmine benzeyen bir film oldu.

    Yani resmen Brad Pit beklerken Çöoçü Hüseyin çıktı ortaya. Allah belanızı vermesin de bu dünyada mahkum kalın. Sizin ben amk.

    + O kadar kötü bir film miydi ya?
    – Ne alakası var ya? Sadece “yuhum gelir” daha zevkli bir video.

  4. Serfiraz - 1 sene önce demiş ki:

    Hiç ama hiç tavsiye etmiyorum yorumlara bakıpta izlemeyin arkadaşlar masaldan ibaret

  5. elif - 2 sene önce demiş ki:

    şu bet reklamındaki şarkıyı bi söyler misiniz

  6. özlem yılmaz - 3 sene önce demiş ki:

    guzeldı gercektende

  7. Ekrem - 4 sene önce demiş ki:

    İlluminati işi diyen ”Çocuk”lar. Siz, gerçeklerin farkında olduğunuzu mu sanıyorsunuz? Onlar, eğer böyle bir grup varsa; size ancak kendilerinin bilmenizi istedikleri şeyleri sizlere gösterirler, sunarlar. Açıkça görünüyor ki sizler zaten onların oyunlarınlarının içinde birer kukla olmuşsunuz. Asıl görülmesi gerekeni göremeyen, paranoyak köleler…

  8. Onur - 4 sene önce demiş ki:

    sıradan bir film beklentiniz olmasın. ben beğendim fakat tavsiye etmiyorum. bitsin artık diye bekledim resmen.

  9. Sarp - 4 sene önce demiş ki:

    Hayatımda izlediğim en harika, en duygusal ve aynı zamanda en rahatsız edici sahneler içeren fantastik film.Filmi daha şimdi bitirdim ve hüngür hüngür ağlıyorum gerçekten..Daha önce küçük yaşlarımdayken izlemiştim iyi ki tekrar izlemişim, dışarıdan bakıldığında çocuklara hitap ediyor gibi gözükse de içinde derin anlamlar bulunduran bir film, herkese izlemeyi öneriyorum.

  10. fatmanur - 5 sene önce demiş ki:

    çok korkunç

  11. saffet - 5 sene önce demiş ki:

    flim tek kelimeyle harika izlemenizi tavsiye ederim

  12. Nazlı - 5 sene önce demiş ki:

    Harika bir film bana çok şey kattı açıkçası yeni bir başlangıç yapmami sağladı müziği çok etkileyici çok etkilendim filmin sonunda çok huzunlendim aglamaktan gözlerim şişti emeğe sağlık …

  13. aziz - 5 sene önce demiş ki:

    …teşekkürler… senaryosu ve oyuncuların aktörlükleri muhteşem…üstelik fantastik efeklerde hiç de basit değil…gerçekliğe yakın efekler…

  14. Siyabend - 5 sene önce demiş ki:

    Harika.. İspanya iç savaşıyla spiritüalliği birleştiren olağanüstü bir film..

  15. Tolga - 6 sene önce demiş ki:

    Cok sıkıcı tavsıye etmem

  16. Tolga - 6 sene önce demiş ki:

    Peş para etmez

  17. murat - 6 sene önce demiş ki:

    etkileyici bir film.
    adamlar yapıyor be kardeşim.

  18. Deniz - 6 sene önce demiş ki:

    Bu filmi 4 yaşımda iken babamla izlemiştim şimdi 12 yaşındayım 4 yaşımdayken çok beğenmiştim şimdi birdaha izliycem ama ıpadden açılmıyo admin nadı olcak bu iş bent eskiden sorunsuz izliyordum :(((((

  19. ayşegül - 6 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film harika ötesi herkeze tavsiye ettim 😀 ÇOK HOŞUMA GİTTİ

  20. eren - 6 sene önce demiş ki:

    çok iyi bir film

  21. fatih - 6 sene önce demiş ki:

    süper

  22. eren - 6 sene önce demiş ki:

    çok ii bir flim insallah herkez bu filmi izler

  23. selda - 6 sene önce demiş ki:

    tavsiye üzerine izledim gerçekten harika bir film 🙂

  24. ilayda - 6 sene önce demiş ki:

    Sonunda çok ağladım… beni en etkileyen filmlerden biri.kesinlikle izleyin

  25. aykut - 6 sene önce demiş ki:

    bu filme olumsuz eleştiride bulunanların yaşı küçük olduğundan anlamayabilir sanırım

  26. isa - 6 sene önce demiş ki:

    cidden efsanevi bir filmdi 2.si var ama berbat olmuştur bu tek film olmalıydı etkilendim fon müziği harika

  27. elif - 6 sene önce demiş ki:

    süper bir film tavsiye ederim süperrrrrrr 🙂

  28. ayshe - 6 sene önce demiş ki:

    harika bir film mutlaka izleyin

  29. murat - 6 sene önce demiş ki:

    herkes izlemeli

  30. murat - 6 sene önce demiş ki:

    tek kelimeyle harika