Sitemizde şuan toplam 6097 film bulunmaktadır.

Oyuncak Hikayesi 3 izle

325


Göster Gününü 1 izle
Oyuncak Hikayesi 2 izle
loading...

105.869
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Oyuncak Hikayesi 3 izle

Oyuncak Hikayesi 3 izle, Oyuncak Hikayesi 3 full izle, Oyuncak Hikayesi 3 türkçe dublaj izle, Oyuncak Hikayesi 3 hd izle, Baş oyuncaklarımız olan Woody ve Buzz gene bizleri eğlendirerek keşke bizim oyuncaklarımız der gibi içimizden geçmiyor değil. Bu iki oyuncağın sahibi olan andy günlerden bir gün artık büyüdüğü kabul etmektedir. Oyuncaklarından ayrı kalacağı için üzülmekte olan andy ne yapacağı konusunda bir fikri yoktur. Üniversite hazırlıklarında bulunan genç adamımız woody ve buzzyi düşünmeden zaman geçirmemektedir. Serinin ilk ve ikinci bölümünü de yayınladıktan sonra üçüncü bölümü de sizler için hd kalitede yayınlamış bulunuyoruz HD.filmsaati.Org iyi seyirler dileriz.

Tür: 2010 Filmleri, Animasyon Filmleri, Macera Filmleri

Etiketler:

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Oyuncak Hikayesi 3 izle” filminde 108 Yorum bulunuyor.
  1. Call Of Duty Hayranı - 6 ay önce demiş ki:

    Çok Güzel Be!

  2. Furkan - 1 sene önce demiş ki:

    Ağladım lan

  3. melek öz - 1 sene önce demiş ki:

    koca bebek tatlı ama sahibini özlediyi belli ve onu çizmişler ama harika heycan korku üzüntü mutluluk
    veriyo

  4. mehmet - 1 sene önce demiş ki:

    oyuncak hikayesi 7 çıkıcak mı?

  5. adnan - 2 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar cok guzel olmuş cok beyn dimbu filimcok sevdim ozelikle ekek koyboyun ayrıkışı beni cok uzdu
    cok uzuldum liseye giden cokuyun
    cocuk…
    enonemlisi birlikte sayip cıkmaları eniyisinlerdesn den bitanesi de arkadaşını yusuztu bırak mamaması hic biri ozelikle erkek koboyonun . arkadaşlar cok guzel bili çizgi filimdi galiba ben bu bu en az 15 bez izlemiş olmalıyım hepsi birbirine sayip cıkıyor. arkadaşlar sizde birbirinize yardım ediyor musunuz siz bu çizgi filimde der cıkmanı lazım ozelik le son lara doru cok guzel oluyor ..? siz ne duşunuyorsunu size kalmış bişey herşeyin kıymetini bilin lutfen .. bu cizgifiliminin devamını bekleri herkeze cok teşkur ederim işalah ilerde de bukadar guzel olur herkeze kolay gelsin
    …? tam bir yıldız otesiydi herkese kolay gelsin .

  6. furkan - 2 sene önce demiş ki:

    hiç sıkılmadan izledim süpper bir film

  7. gultenko - 2 sene önce demiş ki:

    cok guzellll filim

  8. reşid - 2 sene önce demiş ki:

    5 ÇIKTI HABERİNİZ YOKMUUUUU????

  9. muhammed can - 2 sene önce demiş ki:

    dinle öğren

  10. YoyoErdem - 3 sene önce demiş ki:

    Dört 2017-2018 gibi çıkacak

  11. ömer - 3 sene önce demiş ki:

    müthis müthis

  12. nisanur - 3 sene önce demiş ki:

    çoooooooooooooooooooooook güzel :)))))))

  13. Diyar - 3 sene önce demiş ki:

    tekrar çocukluğuma dönmek istedim yaaa

  14. ibrahim halil sarıkaya - 3 sene önce demiş ki:

    abi böyle bişey göemedim ben hayatımda dünyanın en iyi en güzel ve harika çizgi filmi yihhu keşke 4ü de çıksa

  15. Nurettin - 3 sene önce demiş ki:

    Çok güzel bu serinin 1.sini çıkmaasının ardından 2.si 4 yıl sonra çıktı 3. filmi 2010 da yani 11yıl sonra çıktı ve
    4. filmide 2017 de çıkıyor 7 yıl beklemeden sonra umarım güzel bir film olur.

  16. sude - 3 sene önce demiş ki:

    4 çıktı zaten izleyin bence çok güzel ve komik

  17. mahmut - 3 sene önce demiş ki:

    bence çok güzel bir filimmiş orada bende oynamak isterdem bu filmi herkese tafsiye ederim

  18. asdasd - 3 sene önce demiş ki:

    4.sü nasıl çıkmazz ??????

  19. oğulcanyiğitdemir - 3 sene önce demiş ki:

    bazın oyuncağı toyşopta çıkmış ama daha büyük

  20. türkiye - 3 sene önce demiş ki:

    bütün bölumunu izledim 4. bolumude bekliyorum

  21. ahsen - 3 sene önce demiş ki:

    çooooooook güzel bir film herkes izlemeli …. 🙂 🙂

  22. akın - 3 sene önce demiş ki:

    hiç güzel değill

  23. muhammed - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  24. muhammed - 3 sene önce demiş ki:

    süper ötesi

  25. ilke - 3 sene önce demiş ki:

    Hayatımda izlediğim en güzel film

  26. ilke - 3 sene önce demiş ki:

    Hayatımda izlediğim ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn güzel film

  27. güzel oyuncu - 3 sene önce demiş ki:

    valla çok iyiiii

  28. fefefef - 4 sene önce demiş ki:

    4 çıktı

  29. özo - 4 sene önce demiş ki:

    harika

  30. özo - 4 sene önce demiş ki:

    harika bi film

  31. ggg - 4 sene önce demiş ki:

    la barbi şeyi varya onun sevgilisi sejck mi ne onlar onıyom

  32. SAMET - 4 sene önce demiş ki:

    niye sayfanızda hiç tek parça vk bulunmuyo ??

  33. didi - 4 sene önce demiş ki:

    cok kotu beyenmeyen haklı kopek sacma olmus wudi zaten kotu idi dahada beter olmus yapmasalardı keske

  34. mert - 4 sene önce demiş ki:

    bu flim hep donuyo ama iyi güzel hoş aynı kılar gibi tatlılar

  35. mrt - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel ve sayfanın yanındaki kadınlar çok sekxi habire bana beni sik diyolar he filime gelirsek endinin küçüklüğü daha zevkliydi

  36. ırmak - 4 sene önce demiş ki:

    süperdi bayıldım.ama 5 çıkmaz artık yanacaklar.

  37. Eren - 4 sene önce demiş ki:

    4 izledim kovboy ada ya gidiyo

  38. beyza - 4 sene önce demiş ki:

    çok iyi olmuş flim

  39. oğuz - 4 sene önce demiş ki:

    4 ah cikar

  40. pixar oyuncak hikayesi - 4 sene önce demiş ki:

    mükemmelllllll tüm serisini 100000.00000 kez izledim hayranıyım size haber: oyuncak hikayesi 2015’in yaz ayında çıkıcak haberiniz ola ve ayrıca baş belasına karşı bölümü hariç diğer tüm kısa serisi İngilizce terror ise tr altyazılı

  41. emirhan - 4 sene önce demiş ki:

    4 ü sinama da çıktı bilgisiyarda da çıkacak muhteşem olacak oyuncaklarımı zorladım konuşuştular yemin ediyorum valla bunu bana alah yaptı çok güzlel

  42. emirhan - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzle abi çıkacakmı acaba 4 ü çıkacakmı

  43. burcin - 4 sene önce demiş ki:

    süper ÖtESİ

  44. burcin - 4 sene önce demiş ki:

    barbieye ve kene ne oldu

  45. berkay18 - 4 sene önce demiş ki:

    çok beğendim artık hergün girer filmlerimi izlerim

  46. misafir - 4 sene önce demiş ki:

    Muazzam ötesi duygulu anlamlı bir seri 🙂 İzlerken bütün çocukluk anılarınız gözünüzün önüne gelecek ;Ğ

  47. Buğra - 4 sene önce demiş ki:

    Süper bir film sinemasınada gittim ama burdaki daha güzel geldi. İşallah 4’üde çıkar ”Amin” diyin

  48. saziye - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel bunu izlemenin yaşı yok

  49. alis - 4 sene önce demiş ki:

    ohaaaaaaa ya oyuncaklarımı atmasaydım keskeee 🙁 🙁

  50. ilezsadorita - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel ya en az 10 kez izledim bayılıyorum buna 1 ve 2. de güzel ama bunun kadar değil

  51. bugra bazlıtter - 4 sene önce demiş ki:

    abi çok iyi yaaa yumuş hakaten çok kötü o bebek oyuncak varya wudy dazy yazan bir kart gösterdi ve yumuşa atı yumuş onu kırdı oyuncak bebek te yumuşu çöpe attı inaılmaz senaryosunu kim yapmışsa çok yaratıcı yapmış en sonu çok duygusal

  52. Dilara - 4 sene önce demiş ki:

    4.de de artık insanlar oyuncakların konuştuğunu anlar 😀 Bence çok güzel olur

  53. azra - 4 sene önce demiş ki:

    süper yaaa

  54. enes - 4 sene önce demiş ki:

    en iysi kovboy

  55. buğra menteşe - 4 sene önce demiş ki:

    siz pasitif savaşlarını iizleyinde ondan sonra bunu izleyin görürsünüz

  56. küçükağa - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzzel çok sevdim 4 ü 2015 de çıkıcak

  57. osuruk - 4 sene önce demiş ki:

    cok pırtlık

  58. galatasaray1905 - 4 sene önce demiş ki:

    ya süper ya

  59. ömer - 4 sene önce demiş ki:

    süper 4 de çıksa keşke

  60. ardacan şimşek - 4 sene önce demiş ki:

    süper birşey ya.
    4 Ü bekliyorum

  61. ahmt - 4 sene önce demiş ki:

    abi çok güzel 4’ü mütlaka cıksın dahada onu izliyorum

  62. ali kaan - 4 sene önce demiş ki:

    abi çok güzel inşlahhh 4 de çıkar 😀 😀

  63. ırmak şahin - 4 sene önce demiş ki:

    çok ama çok güzel keşke 4düde çıksa

  64. yağmur - 4 sene önce demiş ki:

    çok sıkıldım çünküüüü daha önce izledim

  65. bahar - 4 sene önce demiş ki:

    çok iyi yapmışlar 4 te gelir inşallah 😀

  66. ramazan - 4 sene önce demiş ki:

    harika adamsınız adam

  67. efe - 4 sene önce demiş ki:

    ee film tam deyil yarım kaldı ama çok iyi

  68. mert - 4 sene önce demiş ki:

    çok iyi

  69. barış can - 4 sene önce demiş ki:

    abi ya 4 çıkarırmısınız ? çok iyi teprik ederim

  70. anare - 4 sene önce demiş ki:

    bayildim bunun 3-u,2-i ve 1-ini cok seviyorum bu arada 4 de cikdi

  71. Beyza... - 4 sene önce demiş ki:

    Çok güzel

  72. adsız - 4 sene önce demiş ki:

    fuck mahmut 4. oyuncak hikayesi nerde çılktı

  73. sefa - 5 sene önce demiş ki:

    muhteşem çok iyi

  74. furkan - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzeldi harikaydı 🙂 🙂

  75. sedef - 5 sene önce demiş ki:

    mükemel 4dü beklerim ama biraz daha hecanlı ve maceralı olmasını dilerim ………..

  76. Furkan - 5 sene önce demiş ki:

    Süper Bir Film Bayıldım Küçüklükten Beri İzliom Keşke 4 Çıksa Ama Çıkmaz Pek Sanmıyorum Ve Herkeze İzlemesini Tavsiye Ederim Aşk , Animasyon , Macera , Duygusal ‘ lık !!MUHTEŞEM!!

  77. muhammet ertuğrul - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzeldi keşke 4 de çıksada hemen izlesek

  78. oguzhan415 - 5 sene önce demiş ki:

    çok iyi bir filim tavsiye ederim knk lar

  79. oguzhan415 - 5 sene önce demiş ki:

    maymun bölümüne bayılıyorum

  80. oyuncak hikayesi - 5 sene önce demiş ki:

    müthiş birşey tüm serisini defalarca kez izledim herhalde bunu 10 kez izlemişimdir harikaaa…

  81. eris yurtseven - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir filmdi çok sevdim

  82. ahmet eren - 5 sene önce demiş ki:

    güzel 4 çıksa keşke

  83. buse - 5 sene önce demiş ki:

    bütün serilerine bayıldım inşallah 4 dü de çıkar

  84. duygu - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzel yapmışlar ya baya izledim 😀

  85. Onat Steve - 5 sene önce demiş ki:

    Abi çok iyi yaaaa bazı mallar toystory of terrore 4. diyo o sadece animasyon 1000kere izledim müthiş ötesi çok güzellll 😀 😀 😀

  86. ramcıı - 5 sene önce demiş ki:

    abi 23 yaşındayım bu filmi hala izliyorum yha

  87. Evren Mantar - 5 sene önce demiş ki:

    Harika ya woddy haklı çıktı ve 4 bekliyoruz

  88. kadir - 5 sene önce demiş ki:

    cocuk musunuz

  89. yiğitcan - 5 sene önce demiş ki:

    Keşke Herkezin Böle Oyuncakları Olsa Ne Güzel Olurdu Değil Mi Arkadaslar ;=)

  90. batuhan - 5 sene önce demiş ki:

    çoook harika bişr ve acaip duygusal çpok süper bir çizgi film

  91. emre - 5 sene önce demiş ki:

    çok ama çok güzel

  92. yusuf efe - 5 sene önce demiş ki:

    ABİ ÇOK İYİ YAAAA TELEFOMDA KONUŞAMADI HAAAA AZDAHA ÇÖPE GİDECEKDİ

  93. elinove - 5 sene önce demiş ki:

    abi harika

  94. sıla - 5 sene önce demiş ki:

    ya çok iyi

  95. ilknur - 5 sene önce demiş ki:

    dostum harika bir şey duygulu eğlenceli süper.

  96. enes - 5 sene önce demiş ki:

    çok duygulandım

  97. yağız - 5 sene önce demiş ki:

    hayırdır 1000 kere izledim

  98. turkay - 5 sene önce demiş ki:

    Cok guzel 4 u bekliyorum

  99. ezgi - 5 sene önce demiş ki:

    ya abi çok iyi yaaaaa.. 😀 😀 😀 😀

  100. yunus - 5 sene önce demiş ki:

    abi oyuncak hikayesi 4 yok

  101. mahmut - 5 sene önce demiş ki:

    COK GÜZEL BİR ANİMASYON 5 DEFA İZLEDİM HALA İZLEYEBİLİRİM 4 CIKTI TAVSİYE EDERİM

  102. HALO - 5 sene önce demiş ki:

    abi harika ya

  103. süleyman akman bursaa - 5 sene önce demiş ki:

    abi çok iyi yaaaa

  104. akynd - 5 sene önce demiş ki:

    süperdi

  105. duygu - 5 sene önce demiş ki:

    çook güzeel yaaa keşke 4 de çıksaaa…

  106. Ezgi - 5 sene önce demiş ki:

    hemen gidip barbie bebeklerimle oynamalıyım

  107. elmalı - 5 sene önce demiş ki:

    güzel

  108. elikocan - 5 sene önce demiş ki:

    çok süper 4 ü bekliyoruz