Sitemizde şuan toplam 6952 film bulunmaktadır.

Nefesini Tut izle

51
( Yüksek Kalite ) Tek OpenTek RapidTek StreamFragmanYorum yap

Sonuna Kadar izle
Synchronicity izle

45.060
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Nefesini Tut izle

Nefesini Tut izle, Nefesini Tut full izle, Nefesini Tut türkçe dublaj izle, Nefesini Tut hd izle, Don't Breathe izle, gençlerden oluşan bir grup insan kendilerince çılgınca bir plan yaparak gözleri kör olan bir adamın evini soymaya gider. Görünüşte oldukça basit görünün bu planda aslında bir şey eksiktir. Oda kör adamın aslında çok tehlikeli birisi olmasıdır.

Tür: 2016 Filmleri, En iyi Filmler, Gerilim Filmleri, imdb 7+ Filmler, Korku Filmleri, Suç Filmleri

Yapım: 2016

IMDB Puanı: 7.1

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Nefesini Tut izle” filminde 5 Yorum bulunuyor.
  1. soydaşkan - 5 ay önce demiş ki:

    Film mükemmeldi harbiden gerilim hatsafhada insana nefesini tutturuyor adı gibi 😀 mutlaka izleyin

  2. Ryhn - 7 ay önce demiş ki:

    Gerçekten filmin adından da belli olduğu gibi nefesinizi tutarak izleyeceksiniz.
    İnsanın bu hayatta haddinden fazla hırsları olmamalı,
    olduğuyla yetinmeli.Ama hep daha fazlası olsun isterseniz şu filmdeki gençlerin gibi, başınız beladan kurtulmaz.

  3. Ahmet - 10 ay önce demiş ki:

    Arkadaşlar ben korku ve gerilim hastasıyım biletiniz bütün filimleri izledim hepsini halada arıyorum film izlemek için yorumlara falan bakarım film nasıl diye iyi diyen olur kötü diyen olur neyse yani bu filmi izleyin izleyin yemin ederim pişman olmucan iyiki izledim daha önce nasıl izlemedim diceniz

  4. Gamer84 - 2 sene önce demiş ki:

    Korku değil gerilim fena film değil izlenir 10/7

  5. filmkolik - 3 sene önce demiş ki:

    film güzeldi ama saçma yerleri vardı