Sitemizde şuan toplam 6095 film bulunmaktadır.

Eragon izle

180


Cesur izle
Zorlu Görev izle
loading...

67.511
FILM BILGILERI 5 sene önce eklendi
Eragon izle

Eragon izle, Eragon full izle, Eragon türkçe dublaj izle, Eragon hd izle, Yıllar önce efsanelere dayanan bir hikaye günün birinde bir çiftçinin oğlu olan eragon ormanda büyük bir yumurta bulacak ve eve getirecektir. Yumurta kabuğunun içerisinden çıkan ufak bir ejderha yavrusudur. İnsan oğlunun önceden beri hikayelerine göre ejderha sahibini bulmadan asla kabuğundan çıkmaz eragon o son kalan ejderhanın sahibi ve aynı zaman da lideridir. Fakat sırada onları bekleyen büyük bir mücadele vardır.

Tür: Aksiyon Filmleri, Fantastik Filmler, Macera Filmleri

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Eragon izle” filminde 45 Yorum bulunuyor.
  1. emrah ulusoy - 4 ay önce demiş ki:

    süper harika bir film

  2. oguzhan - 5 ay önce demiş ki:

    filimin devami gelecek gibi gözüküyor sanki

  3. izzet - 7 ay önce demiş ki:

    sıkılmadan izlenecek bir animasyon filim cesaret güven sevgi ve duyqusal dolu bir filim

  4. eragon - 9 ay önce demiş ki:

    bitmesini istemeyeceğiniz bir film kesinlikle herkes izlemeli 2 si cıkmalı bence

  5. lord5454 - 1 sene önce demiş ki:

    kitaptakinden çok farklı çohu yeri kesilmiş kitabını okumanızı tavsiye ederim pişman olmaz sınız

  6. ismet kaya - 1 sene önce demiş ki:

    çok saçma bir filmi. mantıklı bir şey görmedim. sadece vakit kaybıydı izlemek

  7. taktik maktik yok bam bam - 1 sene önce demiş ki:

    ÇOK GÜZEL FİLMMMM HARİKAAAA!!!!!!

  8. HeLLoPePe - 2 sene önce demiş ki:

    yav kitaptaki ile aynı değil ve çok kesilmiş

  9. oyuncu - 2 sene önce demiş ki:

    abi izlemeyen

  10. hasan - 2 sene önce demiş ki:

    izlemeyen boşa yaşıodur

  11. NESLİHAN - 2 sene önce demiş ki:

    BEN BAYILIYORUM Kİ BİLİR kaçkez izledim

  12. hikmet23 - 2 sene önce demiş ki:

    film cok guzel!!!

  13. eragon - 2 sene önce demiş ki:

    süper filim izlemenizi tavsiye ederim 🙂 …

  14. eragon - 2 sene önce demiş ki:

    ya süper filim şimdi yine izliycem super . 🙂

  15. Alper - 2 sene önce demiş ki:

    Adamsın jesika

  16. Alper - 2 sene önce demiş ki:

    Kimler sevmiyosa … gitsin adamlar bunun için emek harcıyorlar bu 1 saatte yapılan bir şey de yil oynacak mı sanıyorsunuz bunu ben sevdim güzel

  17. asds - 2 sene önce demiş ki:

    ben bunun oynnunu oynamıştım oyunuda çok güzel

  18. emir - 2 sene önce demiş ki:

    nekadar rezalet bi film yeminederim çıkışyılına göre olsun seslendirenler olsun hele ejderhanın sesi vede tost makinesi ile efekt verilmiş gibi tekkelime ile rezalet bi film kesinlikle izlemeyin

  19. ali - 3 sene önce demiş ki:

    güzel filimde sondaki ejder ha safiramı yoksa kıralın ejderhasımı orayı anlamadım ama yinede güzel filim
    tavsiye ederim harika

  20. bilgi n - 3 sene önce demiş ki:

    Ve ne cüceler filmdeee zencimi ?!

  21. bilgi n - 3 sene önce demiş ki:

    Kitabinida okudum filmin basi hizli gelişmiş ama sunu demeliyimki eragon harika bir film ve kitap.

  22. Cansu - 3 sene önce demiş ki:

    Filmi yapan yönetmen ne mantıkla kitabı baştan aşşağı değiştirmiş anlamadım. Arya elf ve Eragon a yüz vermemesi gerekiyor! Cüce olması gereken ırk nasıl zenci olur ne mantık bu!?

  23. bom - 3 sene önce demiş ki:

    çok donuyo ama film çok süper idi

  24. Dijan - 3 sene önce demiş ki:

    bu filmin asıl kitabını okumanız gerek okumadan izlemeyin
    😀

  25. Enes - 3 sene önce demiş ki:

    MUTTİŞŞŞŞŞŞŞŞ BİR FİLM İZLEMENİZİ ÇOOOOOK ÇOOOOOOOK TAVSIYE EDERIM

  26. hüseyin - 3 sene önce demiş ki:

    harika bir filim muhteşem ötesi bir filim keşke sürekli böyle filim ler yapsalar

  27. admin - 3 sene önce demiş ki:

    flim harika 2 si çikti

  28. jessica - 4 sene önce demiş ki:

    film bence çok güzel her filmde eksikler yapılır arkadaşlar bu kadar kötü görmeyin filmi sevmediyseniz eğer birdaha izlemeyin konu kapanır bu animasyonları yapmak yıllar alıyor biraz özen gösterin bu kadar basit değildir bu işleri yapmak insanlar o kadar uğraşmışlar emeğe saygı bana kalırsa film çok güzel ama kitabına bakanlar için üzülüyorum diyebilirim 🙂

  29. hikmet - 4 sene önce demiş ki:

    ben kitabın serisini okudum eragon,eldest,miras hepsi çok güzeldi ama filimde biraz değiştirmişler

  30. bence - 4 sene önce demiş ki:

    bence gayet iyi hatta çok iyi siz de böyle filmler izlemiyomusunuz bence çok harikaaaaaaaaaaaaaa 🙂

  31. Mehmet - 4 sene önce demiş ki:

    Arkadaslar Bence Kimse Filmin Hakkını Yemesin Çok Şahane İzlenmeye Değer
    Fakat bu Filmin İkinciside Olmalıydı diye düşünüyorum iyi Seyirler ..

  32. ölüm - 4 sene önce demiş ki:

    en heycanlı yerinde donuyo

  33. noname - 4 sene önce demiş ki:

    Kitabını okudum serinin film basit kalmıs ama kitabını okumayanlara güzel gelebilir.

  34. Veganium - 4 sene önce demiş ki:

    Bu seri en sevdiğim kitap serisi fakat filmde atladıkları ve yanlış anlattıkları o kadar fazla şey var ki rahatsız oldum resmen kitapları okumayan biri olsaydım filme 10 üzerinden 8 falan verebilirdim ama kitapları okursanız film rezalet kitaba göre

  35. seda - 4 sene önce demiş ki:

    çok yapmacık bi seneryosu var. eragon hele bi karakter bukadarmı yapmacık olur :/

  36. isimsizlikli - 4 sene önce demiş ki:

    Hayatımda gördüğüm en kötü uyarlama. Kitap ve film arasında karakter isimleri hariç hiç bir şey tutmuyor. Yazar böyle bir senaryo yazılmasına nasıl izin vermiş hayret. Zaten IMDb’den de hakkettiği notu almış. Filmin sonunu zorlukla getirdim.

    Kitapları okumayanlar içinse sıkıntı yok. Ama filmi beğenirlerse kitapları okumalarını şiddetle tavsiye ederim. O zaman filmin ne kadar yüzeysel, basit ve hatta komik olduğunu görebilirler.

  37. isimsiz - 4 sene önce demiş ki:

    filim on numara beş yıldız yenisini bekleriz

  38. ece - 4 sene önce demiş ki:

    Eragonun kitabını okudum filmi güzel yapmışlar ama kitabı okumak kadar heyecan verici değildi ve kitapta olan çoğu karakterler burda yoktu.

  39. Yusuf Yüksekdağ - 4 sene önce demiş ki:

    çok ii bir film olmuş yani o derece mükemmel bendede donmalar oluyordu ama mouse yi sürenin üstüne koyunca fazla donmuyor 😉

  40. Erkan - 4 sene önce demiş ki:

    Film güzel fakat çeviren her kimse çok yanlış çevirmiş ve filmin bazı yerleri kesilmiş ben bu filmi ilk sinemalarda izlemiştim ve seslendirmeler çok komik olmuş yani.

  41. murat - 4 sene önce demiş ki:

    süper film 2 si ne zaman çıkar bilen warmı yardımcı olursanız sevinirim

  42. Elena - 5 sene önce demiş ki:

    abi süper ya

  43. Deniz - 5 sene önce demiş ki:

    abi çok kötü ya hep donuyooooooo 🙁

  44. Cengizhan - 5 sene önce demiş ki:

    Harika Bir Film.Miras Döngüsü Adlı Bir kitap Vardı.Onun Hikayesini Yapmışlar.Ancak Kitap Serisindeki Yalnızca Bir Kaç Olayı Anlatmış.Bunun Dışında Güzel Film Herkese Tavsiye Ediorm

  45. Harika - 5 sene önce demiş ki:

    Flim Harika Bencee İzlemenizi Tavsiye Ederim..