Sitemizde şuan toplam 6449 film bulunmaktadır.

Çelik Yumruklar izle

76
( Yüksek Kalite ) TR OpenFragmanYorum yap

Kurtların Kardeşliği izle
Kızım Büyürken izle
Loading...

53.739
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Çelik Yumruklar izle

Çelik Yumruklar izle, Çelik Yumruklar full izle, Çelik Yumruklar türkçe dublaj izle, Çelik Yumruklar hd izle, Real Steel izle, Yakın gelecekte dünya artık robotların elindedir. Belkide insanların en büyük dostları onlar olacaktır. Kenton ise bu çelik robotlarla ringe çıkarak unvan maçı vermektedir. Ancak 900 kiloluk bu robotlar onun bu hayalini yok edeceklerdir. Artık onun için spor hayatı yer altında başlamıştır. Yer altı ringinde kalitesiz robotlar yaparak para kazanmak için uğraşan kenton maddi olarak çok zor durumdadır. Oğluyla arası açık olan baba şampiyona maçına yetiştirmek robot yaparak max ile arasını düzeltecektir.

Tür: 2011 Filmleri, Aile Filmleri, Aksiyon Filmleri, Dram Filmleri, imdb 7+ Filmler

Yapım: 2011

IMDB Puanı: 7.1

Etiketler:

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Çelik Yumruklar izle” filminde 40 Yorum bulunuyor.
  1. Flim Delisi xH - 2 ay önce demiş ki:

    ŞİMDİYE KADAR NEDEN İZLEMEMİŞİM DİYE KENDİME KIZIYORUM SİTE YÖNETİMİNE TEŞEKKÜRÜ BORÇ BİLİP BU HARİKA FLİM’İ BİZİMLE PAYLAŞTIĞI İÇİN HARİKA ARKADAŞLAR TEK KELİMEYLE…

  2. Arif - 2 sene önce demiş ki:

    bide ben bu filmi inanmayacaksınız ama 25 izleyişim olmuştur çok ciddiyim keşke bu film in serisi gelse ne güzel olur ya filmi izlemeden duramıyorum öbür filmler sarmıyor bu film hem eğlenceli hem sarıyo hem ksiyonlu

  3. Arif - 2 sene önce demiş ki:

    Abi bu film kadar muhteşem bir film görmedim şu film im sonunda biti yo ya üzülüyom var ya allah için şu filmin 2 ve serisi gelsin muhteşem bir film 10 numara 10 yıldız

  4. Yalnız Melek - 4 sene önce demiş ki:

    Bu Film Müthişşşşş İnsan İzlerken Hem Eğleniyor Hemde Duygulanıyor Filmin Sonu Süper Mükemmel.. Bütün Filmlere Bin Çeker Bı Film

  5. hakan - 4 sene önce demiş ki:

    abi çok iyi yaa bu film dünyada bir ilk olmalı

  6. Mert.m - 4 sene önce demiş ki:

    bu filimi yüzlercek izledim cok iyiiyi ya 😀 celik yumruklar 2 nincıkmasını istiyoruz

  7. kaan emre - 4 sene önce demiş ki:

    ÇOOOOOOOOOK İYİ BAŞKA BİRŞEY DİYEMEM MÜKEMMEEEEEEEEELL 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

  8. DarkLOrk - 4 sene önce demiş ki:

    10 numara beş yıldız diyorum başka bişey demiyorum

  9. battal - 4 sene önce demiş ki:

    bence çok güzel beyenenler hemen beyebsin beyenmeyenlere yuh 2. çıksa keşke

  10. hasan - 4 sene önce demiş ki:

    çok guzel benım 2 izleyişim bu

  11. mamed - 4 sene önce demiş ki:

    Iyi film ama HARRY POTTERa catamaz

  12. ben atom - 4 sene önce demiş ki:

    2. filmi bu yıl

  13. ben atom - 5 sene önce demiş ki:

    valla bu filmden sonra artık okulda çocuklarla kavga ederken boks yapıyom

  14. ecem - 5 sene önce demiş ki:

    Muhtesem ama bence atom kazandı benim gibi düşünen varmı arkadaşlar

  15. ahmet efe - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  16. Atom - 5 sene önce demiş ki:

    zeusun maçında film bitiyor o yüzden kötü ama filmin tamı harika ötesi

  17. mustafa güzel - 5 sene önce demiş ki:

    50 kere izledim ve süper ama part 4 açılmıyo

  18. Oğuzhan ÇAKIIR - 5 sene önce demiş ki:

    Tek parca HD ücretsiz açılmıyor.

  19. Canberk - 5 sene önce demiş ki:

    Abi Filimi üst üste 4 kez İZLEDİM SÜPERR ÖTESİ

  20. yağmur - 5 sene önce demiş ki:

    çok manyak tam 50 kez izledim

  21. alf - 5 sene önce demiş ki:

    çok güçlü robot olsun

  22. alf - 5 sene önce demiş ki:

    bu arada oğlum berat’ın hepinize selamı var benden bir robot istedi ne dersiniz_?

  23. alf - 5 sene önce demiş ki:

    2. seri vizyona girerse başröl karakterleri aynı olmalı mükembel bir atmosfer sağlanmış

  24. Kaan - 5 sene önce demiş ki:

    süper bu ffilm 2. serisi çıktımı

  25. Abdullah - 5 sene önce demiş ki:

    Abi Bu Filmi 50 K ere İzlesem Sıkılmam Aga 😀

  26. apo - 5 sene önce demiş ki:

    filmi 50 kere izlesem sıkılmam çok fena 😀 aga

  27. yusuf dogan - 5 sene önce demiş ki:

    abi çok iyi ya 2 sini bekliyorum

  28. hidayet - 5 sene önce demiş ki:

    dha bi şey görmediniz

  29. alp - 5 sene önce demiş ki:

    inanılmaz bir film çok güzel olmuş merak eden arkadaşlar 2014 te real steel 2 çıkacak 10 üzerinden 100 yıldız 100000* herkese iyi günler

  30. uğur - 5 sene önce demiş ki:

    çelik yumruklar 2 çıksın bence

  31. yasar talha - 5 sene önce demiş ki:

    yemin ederimki son raundta bilgisayara yumruk atıyordum gerçekten muhteşem.

  32. Melisa - 5 sene önce demiş ki:

    çook güzel bir film en az 20 kez izlemişimdir müthiş !!!!

  33. ronaldo - 5 sene önce demiş ki:

    süper

  34. muro - 5 sene önce demiş ki:

    abi bu filmi ben suana kadar 10 yada 15 kere izlemiş olmalıyım ellerinize 1000 sağlık çelik yumruklar 2 çıkmasını istiroruz bu nuu kim yaptıysa helal diyom yanı helal 5 numara 5 yıldız

  35. ahmet - 5 sene önce demiş ki:

    SÜPER ABİ YAAAA 10 NUMARA 5 YILDIZZZZ!!!!

  36. azrail - 5 sene önce demiş ki:

    abi dünyanın en GÜZEL FİLMİ SÜPER MAN BU

  37. caner - 5 sene önce demiş ki:

    bu film yüz kereizledim abi çok iyi yaa

  38. Berk - 5 sene önce demiş ki:

    Videonun inunde cikan reklami silersenizcok iyi olur mobilden giriyorum ve reklam kapan miyor..

  39. elif - 5 sene önce demiş ki:

    süper ya böyle bir filim dünyada hiç izlemedim onu söyliyim izlemenizi tavsiye ederim arkdaşlar

  40. Mert - 5 sene önce demiş ki:

    Abi Çok İyi Yaaaa 😀