Sitemizde şuan toplam 6739 film bulunmaktadır.

Celal ile Ceren izle

290
( Yüksek Kalite ) OpenloadMangoFragmanYorum yap
109.045
FILM BILGILERI 6 sene önce eklendi
Celal ile Ceren izle

Celal ile Ceren izle, Celal ile Ceren full izle, Celal ile Ceren hd izle, Düzenli bir ilişki celalin arkadaşının bekarlığa veda eğlencesiyle bozulacaktır. Celal partiye gitmek için sevgilisine yalan söyleyecek. Daha sonra partide yaşananlar internete düşünce ceren ile kopma noktasına gelecekler. Buda üstüne yetmezmiş gibi arkadaşlarının gazına gelen celal cerenden ayrılarak eğlenceli bir hayat yaşamak ister. Fakat aradan bir zaman geçer yalnızlık onu esir alacak cerene tekrar dönmek için sürprizler yapacaktır. Sonu olarak bizleri yine güldüren bir şekilde bitecek Şahan Gökbakarın iyi filmleri arasında yerini almıştır.

Tür: 2013 Filmleri, Komedi Filmleri, Romantik Filmler, Türk Komedi Filmleri, Yerli Filmler

Yapım: 2013

IMDB Puanı: 2.7

BENZER FILMLER
The Dirt izle
10 izlenme
On Drakon izle
15 izlenme
Vice 2018 izle
667 izlenme
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Celal ile Ceren izle” filminde 40 Yorum bulunuyor.
  1. mahir - 3 ay önce demiş ki:

    coox gozel filmdi 2 defe seyr etmisem bunu

  2. ATARLI DAMAR - 4 ay önce demiş ki:

    ATARLI DAMAR BUNU SEVDİ

  3. cahid - 6 ay önce demiş ki:

    cok guzel bi film celal ceren 2 cekilse super olur.

  4. Emre Dönmez - 6 ay önce demiş ki:

    Hiç bir izleyici kusura bakmasın bu filmdeki Celal karakteri
    aklı fikri haram da olan bir serseri .

  5. Tamella - 3 sene önce demiş ki:

    calismiyor izleyemiyorum ama super komedi tafsiye ederim.

  6. irem - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel hele korkutunca geçermi altıma yaptım

  7. serkan - 3 sene önce demiş ki:

    Acayip güzel

  8. emirhan - 4 sene önce demiş ki:

    Iyi film

  9. asdfghjk - 4 sene önce demiş ki:

    ben kıvancı çok seviyorum 😀

  10. sevcan - 4 sene önce demiş ki:

    cok güzel ama şarkı söylerken daha cok güzeldi

  11. camış - 4 sene önce demiş ki:

    cok bayıldım hele şarkı söylerken

  12. ibrahim baykal - 5 sene önce demiş ki:

    on numara filim olmuş yani güzel ve harika böyle filimlere izlerim ☺☺☺

  13. Yaren - 5 sene önce demiş ki:

    Çok komiktii izleyin derim 😀

  14. Murtaza - 5 sene önce demiş ki:

    Filmin geneli çok güzel ancak evlenme teklifi abartılı ve saçmaydı bunun dışında harika bir film.. Gülmekten karnıma ağrılar girdi.. izleyin derim 🙂

  15. mücahit - 5 sene önce demiş ki:

    kesinlikle izlemelisiniz tavsiye ederm

  16. Batuhan - 5 sene önce demiş ki:

    Abİ :)) İZLEDİĞİM EN KOMEDİ FİLİMLERİN 1.Sİ FENA GÜLDÜM aga

  17. betül - 5 sene önce demiş ki:

    iyi

  18. enes - 5 sene önce demiş ki:

    çok iyi herkese tavsiye edrim

  19. sefa - 5 sene önce demiş ki:

    güzeldi keşke 2’side cıksa

  20. Buse - 5 sene önce demiş ki:

    Abi şu ana kadar izlediğim (en iyi,en güzek ve an komik) filmdi altıma işedim gülmekten 😀

  21. selvi - 5 sene önce demiş ki:

    Süpper be abisi

  22. hiranur - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzel sinnamasına gittim burda izlediğimden daha güzel değildi

  23. berzan - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzel en az 1000 kere izledm

  24. Alper - 5 sene önce demiş ki:

    cok guzel

  25. taha - 5 sene önce demiş ki:

    gülmekten öldüm abi yaa 😀

  26. eyüp - 5 sene önce demiş ki:

    abi onumara ya

  27. bjk - 5 sene önce demiş ki:

    süper

  28. sercan - 5 sene önce demiş ki:

    çok iyi film.

  29. vvggg - 5 sene önce demiş ki:

    cok güzel

  30. HaLiT - 5 sene önce demiş ki:

    güzel

  31. berke - 5 sene önce demiş ki:

    güzel

  32. ilayda - 5 sene önce demiş ki:

    harika 😀

  33. melis - 5 sene önce demiş ki:

    hiç güzel değil abi ben kimi kandırıyorum harikaa

  34. Mehmetali küçük - 5 sene önce demiş ki:

    Bazı arkadaşlar komediden anlamıyor galiba

  35. halil - 5 sene önce demiş ki:

    abi öyle güzel bir filmki tıklanma rekorları kırabilir hele sonu çok güzel yani herkeze tavsiye ederim

  36. Resul - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzel yhaa izleyinn fenaa

  37. resul - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzell

  38. Yağız Selim Berber - 5 sene önce demiş ki:

    çok harika ya öle böle deil

  39. Deniz Yılmaz - 5 sene önce demiş ki:

    Yani güzel ama saçma

  40. duru - 5 sene önce demiş ki:

    müthiş bir film kesinlikle izlemelisiniz çok güldüm yaa 😀 çok tatlı çiftler